کد خبر: ۱۶۵۶۱۵
زمان انتشار: ۱۲:۰۸     ۲۵ شهريور ۱۳۹۲
رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت: «استقلالی‌ها که از شعار هواداران پرسپولیس علیه امیر قلعه‌نویی ناراحت هستند، چرا درباره توهین تماشاگران خودشان به سرمربی پرسپولیس صحبت نمی‌کنند؟»

598؛ باشگاه استقلال به کمیته انضباطی معترض است که چرا این کمیته از تیم فوتبال این باشگاه به دلیل توهین تماشاگرانش در دیدار مقابل سپاهان یک امتیاز کسر کرده ولی به شعارهای هواداران پرسپولیس علیه امیر قلعه‌نویی سرمربی این تیم در دربی 77 و شعارهای هواداران ذوب‌آهن علیه محمد قاضی توجه نکرده است.

  اسماعیل حسن‌زاده در این خصوص اظهار داشت: «در دربی استقلالی‌ها نیز به علی دایی توهین کردند! اگر استقلالی‌ها بابت شعار هواداران پرسپولیس علیه امیر قلعه‌نویی ناراحت هستند، چرا درباره توهین تماشاگران خود به سرمربی پرسپولیس صحبت نمی‌کنند؟!»

  وی با بیان اینکه ما براساس گزارش ناظر بازی و داوری رای صادر می‌کنیم،‌ افزود: «معمولاً پس از هر رایی که صادر می‌شود حرف‌وحدیث‌هایی از جانب مدیران و مسئولان تیمی که رای علیه آنها صادر شده است، مطرح می‌شود و بیشتر صحبت‌های آنها نیز جانبدارانه است، در صورتی که ما تلاش می‌کنیم فقط قانون را اجرا کنیم.»

  رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با ابراز ناراحتی از برخی رسانه‌ها گفت: «متاسفانه برخی از رسانه‌ها پس از هر رای صادر شده سعی می‌کنند مدیران را مقابل کمیته انضباطی قرار دهند. طبیعی است مدیر باشگاهی که رای علیه تیمش صادر شده با توجه به فوتبال نتیجه‌گرای ما حتی اظهارات دور از اخلاقی را خطاب به فدراسیون فوتبال داشته باشد. این همان چیزی که مقام معظم رهبری درباره آن هشدار داده بودند و تاکید داشتند هیچکس را رودروی هم قرار ندهید.»

تسنیم

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها