کد خبر: ۱۶۵۶۱۷
زمان انتشار: ۱۲:۰۹     ۲۵ شهريور ۱۳۹۲
بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه‌های زنجان همزمان با سفر توفیقی
بسیج دانشجویی دانشگاه‌های زنجان همزمان با سفر سرپرست وزارت علوم به زنجان، در بیانیه‌ای خطاب به این مسئول نوشت: آقای توفیقی آیا هنوز معتقد هستید که در انتخابات 88 تقلب صورت گرفته است؟

به گزارش 598 به نقل از خبرگزاری فارس از زنجان، در بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه‌های زنجان که با آیه شریفه «الذین یستمعون القول فیتبعون احسنه اولئک الذین هداهم الله اولئک هم اولوالالباب» زمر (آیه18) آنانی که سخن را می‌شنوند و به نیکوترین آن عمل می‌کنند، آنان هستند که خدا هدایتشان فرموده است و آنان (بحقیقت ) خردمندان هستند، آغاز شده آمده است: انقلاب اسلامی به عنوان یک نهضت ایدئو‍‍لو‍‍‍‍ژیک توسط امام راحل (ره) پایه‌ریزی شد و با تشکیل نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، الگویی شایسته در سطح منطقه و جهان مطرح شده است. با گذشت 34 سال از عمر پر فروغ این نهضت و به بار نشستن آن در عرصه‌های مختلف، دولت را مکلف برآن می‌کند تا در همه ورطه‌ها اصول اساسی اسلام را رعایت کند.

فتنه 88 که متاسفانه نشات گرفته از غفلت و جاهلیت عناصر داخلی و کینه و دشمنی استکبار جهانی و تجاوز به حقوق حقه ملت ایران و زیر سوال بردن جمهوریت آن که از تاکیدات مداوم امام راحل و رهبر معظم انقلاب است از مواردی است که باید دولت خط کشی های مشخص و مواضع روشن نسبت به آن داشته باشد.

با توجه به حضور دکتر توفیقی، سرپرست وزارت علوم و تحقیقات در دانشگاه زنجان برای افتتاح طرح‌های عمرانی دولت دهم ضمن عرض خیر مقدم خدمت ایشان و همراهان، بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان خواستار پاسخگویی ایشان به موارد ذیل است:

1-انتخابات 88 که تجلی حضور حداکثری مردم انقلابی ایران در پای صندوق‌های رای بود و می‌رفت تا تاثیرگذاری کشور را در معادلات بین‌المللی بیش از پیش نمایان کند و طعم شیرین این پیروزی ماندگار شود، متاسفانه با طراحی استکبار جهانی و بازی عناصر فریب خورده داخلی این پیروزی در کام ملت تلخ شد و این سوال مطرح است که چرا خواص جامعه دانشگاهی در این پازل دشمن بازی کرده و قداست و امانتداری نظام مقدس جمهوری اسلامی را زیر سوال برده و دانشجویان و اساتید را علیه نظام تحریک کردند؟

2- با توجه به سخنان مکرر امام خامنه‌ای در زمینه تاکید بر عذر خواهی فتنه گران در دیدار های مختلف در طی این چهار سال هنوز هیچ موضعی اتخاذ نشده، آیا هنوز متعقد هستید که در انتخابات 88 تقلبی صورت گرفته است؟

3- با توجه به عملکرد یک ماه اخیر وزارت علوم، آیا ملاک و معیار برای تغییرات صورت گرفته، رشد و بالندگی علمی دانشگاه ها بوده است؟ یا صرفا مواضع سیاسی افراد مورد توجه واقع شده که برخلاف شعار ریاست محترم رییس جمهور می‌باشد.

و در آخر ما دانشجویان بسیجی استان زنجان از نمایندگان مجلس شورای اسلامی درخواست داریم در صورت معرفی آقای توفیقی به عنوان وزیر پیشنهادی علوم از سوی رئیس جمهور محترم، منویات و بیانات امام خامنه‌ای درباره فتنه 88 را برای رای اعتماد به ایشان ملاک و معیار خود قرار دهند.     

بسیج دانشجویی دانشگاه های استان زنجان

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها