کد خبر: ۱۶۶۹۰۴
زمان انتشار: ۱۵:۰۵     ۲۹ شهريور ۱۳۹۲
در حساس‌ترين بازي هفته چهارم سري A دو تيم رم و لاتسيو در داربي دلاکاپيتاله به مصاف هم مي روند. در ديگر ديدار حساس ميلان در سن سيرو به مصاف ناپولي مي رود.
هفته چهارم رقابت‌هاي سري A شنبه شب با انجام سه ديدار آغاز خواهد شد. در نخستين ديدار کيه وو که فصل را بسيار بد آغاز کرده و از سه بازي تنها يک امتياز را کسب کرده در ورزشگاه خانگي خود از اودينزه پذيرايي مي کند.

به گزارش ايسنا، کيه وو فصل گذشته تا حدودي نتايج خوبي کسب کرد و با 45 امتياز در رده دوازده هم جدول رده بندي قرار گرفت اما به نظر مي رسد که در اين فصل حال و روز چندان خوبي ندارد البته هنوز خيلي زود است که قضاوت کنيم چرا که تنها سه هفته از شروع فصل جديد گذشته اما اودينزه نسبت به حريف خود تا حدودي بهتر نتيجه گرفته است و با يک شکست و يک تساوي و يک باخت در رده دهم جدول رده بندي قرار دارد.

در ديگر ديدار حساس ليورنو در ورزشگاه جنوا به ميدان مي رود. ليورنو که يکي از تيم‌هاي تازه وارد به رقابت هاي اين فصل سري A به شمار مي آيد بسيار خوب ظاهر شده است و از سه بازي خود دو پيروزي به دست آورده است تا با شش امتياز در رده ششم جدول رده بندي قرار گيرد. تنها شکست اين تيم در هفته نخست برابر تيم آماده رم رقم خورد.

در آخرين ديدار اين روز هم کالياري در خانه از سامپدوريا پذيراي مي کند.

بازيهاي اين هفته يکشنبه با انجام هفت ديدار پيگيري مي شود که در حساس ترين بازي در داربي دلاکاپيتاله رم و لاتسيو به مصاف هم مي روند.

در تاريخ داربي رم که به داربي دلاکاپيتاله مشهور است دو تيم رم و لاتزيو از سال 1929 تا کنون 171 بار به مصاف هم رفته اند که 63 بار تيم رم و 47 بار تيم لاتزيو برنده شده اند.در اين ديدارها رم 210 بار به گل رسيد و سهم لاتزيو 168 گل بوده است.

دو تيم فصل گذشته در رقابت هاي سري A دو بار به ميدان رفتند. در ديدار رفت که 9 کارت زرد و دو کارت قرمز به دنبال داشت لاتسيو موفق شد با نتيجه سه بر دو به پيروزي برسد اما در ديدار برگشت که هشت کارت زرد و يک اخراجي به دنبال داشت دو تيم به تساوي يک بر يک رضايت دادند.

البته دو تيم در فينال جام حذفي ايتاليا هم در ماه مارچ به مصاف هم رفتند که در آن ديدار لاتزيو موفق شد با تک گل سناد لوليچ به پيروزي برسد و جام قهرماني را بالاي سر برد.

دو تيم در شرايطي متفاوت به مصاف هم مي روند. رم با سرمربي فرانسوي خود فصل را بسيار خوب آغاز کرده است و با 9 امتياز از سه بازي و تنها با اختلاف در تفاضل گل نسبت به ناپولي در رده دوم قرار دارد اما لاتزيو پس از شکست تحقيرآميز در ديدار نخست خود برابر يوونتوس دو پيروزي پياپي به دست آورد و الان در رده هفتم جدول رده بندي قرار دارد اما در داربي شهر رم هم همچون ديگر داربي‌ها موقعيت دو تيم در جدول رده بندي تاثير زيادي در رقم خوردن نتايج ندارد.

در ديگر ديدار حساس هم ميلان در سن سيرو از تيم آماده و متحول شده ناپولي پذيرايي مي‌کند. دو تيم در شرايطي کاملا متفاوت به مصاف هم مي روند. ناپولي در اين فصل ديگر ادينسون کاواني را بر روي نيمکت خود نمي بيند. سران اين باشگاه در نهايت با جدايي مهاجم اروگوئه‌اي خود موافقت کردند تا با فروش او چند بازيکن بسيار خوب را به خدمت گيرند. گونسالو هيگواين، آلبيول و کايخون سه بازيکني هستند که از رئال مادريد جدا و به ناپولي پيوستند که اتفاقا هر سه آنها نمايش خوبي از خود به جا گذاشته اند. کايخون و هيگواين که فصل گذشته براي رئال مادريد بازي مي کردند هر کدام دو گل براي ناپولي به ثمر رسانده اند تا نشان دهند خط حمله اين تيم با جدايي کاواني ضعيف نشده است. از طرف ديگر نيمکت مربيگري ناپولي هم دچار تغيير شده است. اين تيم ديگر ماتزاري را بر روي نيمکت خود نمي بيند چرا که اين مربي موفق در پايان فصل قبل از اين تيم جدا و به اينتر پيوست.

سران باشگاه ناپولي خيلي سريع جاشنين ماتزاري را انتخاب کردند و رافا بنيتس سرمربي سابق اينتر و چلسي را به عنوان جانشين ماتزاري انتخاب کردند. رييس باشگاه ناپولي از جذب بنيتس بسيار خوشحال است و او را بهترين خريد تيمش دانست البته خوشحالي او بي ربط هم نبوده چرا که ناپولي در هر سه ديدار خود پيروز شده است و با 9 امتياز و تفاضل گل بهتر نسبت به رم در صدر جدول رده بندي قرار دارد.

اما ميلان همچون فصل گذشته در شرايط خوبي به سر نمي برد.شاگردان آلگري در هفته نخست با نتيجه دو بر يک برابر هلاس تن به شکست داد اما در ديدار دوم با نتيجه سه بر يک از سد کالياري گذشتند. ميلان در ديدار سوم خود هم با تساوي دو بر دو برابر تورينو متوقف شد البته در اين ديدار شانس با شاگردان آلگري همراه بود چرا که تا دقايق پاياني با نتيجه دو بر يک بازي را واگذار کرده بودند و اگر گل بالوتلي در دقيقه 96 از روي نقطه پنالتي نبود دومين شکست روسونري تنها پس از سه هفته رقم مي خورد و زمزمه هاي تغيير در کادر فني اين تيم دوباره به وجود مي آمد.

ميلان سرانجام موفق شد در فصل جابجايي تابستاني کاکا را به سن سيرو برگرداند اما اين هافبک برزيلي مصدوم شد و چند هفته اي نمي تواند براي تيمش به ميدان رود. البته کاکا تنها مصدوم ميلان نيست. استفان الشعراوي، ريکاردو مونتوليوو، آباته و ماتياد شيلو از ديگر مصدومان تيم آلگري هستند.

ميلان اگر مي خواهد جزو مدعيان قهرماني در اين فصل سري A باشد بايد در ديدار برابر ناپولي پيروز شود از طرف ديگر ناپولي براي تداوم صدرنشيني خود به پيروزي در اين ديدار نياز دارد چرا که در صورت تساوي و يا شکست صدر را ار دست خواهد داد.

در ديگر ديدار حساس يوونتوس قهرمان دو فصل اخير در خانه از ورونا هلاس پذيرايي مي کند. يوونتوس پس از دو برد پيايي در هفته سوم برابر اينتر به تساوي دست يافت تا به رده پنجم جدول رده بندي سقوط کند. ورونا هلاس که از تازه واردهاي اين فصل سري A است همچون ليورنو خوب نتيجه گرفته و از سه بازي دو پيروزي به دست آورده است تا با شش امتياز و تنها تفاضل گل کمتر نسبت به لاتسيو و ليورنو در رده هشتم جدول رده بندي قرار گيرد.

اينتر که با هدايت ماتزاري در اين فصل متحول شده است در خانه ساسولو به ميدان مي رود. اينتر از سه بازي خود دو پيروزي و يک تساوي کسب کرده و با هفت امتياز در رده سوم جدول رده بندي قرار دارد. تنها تساوي شاگردان ماتزاري برابر يوونتوس بود که هفته گذشته در داربي ايتاليا رقم خورد.

ساسولو در حالي ميزبان اينتر است که در هر سه بازي قبلي خود شکست خورده است و در قعر جدول رده بندي قرار داد. بازيکنان اين تيم براي زنده نگه داشتن اميدهاي خود به ماندن در سري A بايد برابر اينتر نتيجه گيرند اين در حالي است که اينتر هم بايد تنها به پيروزي فکر کند چرا که در صورت تساوي اختلاف اين تيم با صدرنشيان افزايش خواهد بود.

برنامه کامل هفته چهارم سري A

شنبه

کيه‌وو- اودينزه

کالياري – سامپدوريا

جنوا- ليورنو

يکشنبه

ساسولو- اينتر

آتالانتا-فيورنتينا

بولونيا- تورينو

يوونتوس- هلاس

رم- لاتزيو

کاتانيا- پارما

ميلان-ناپولي

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها