کد خبر: ۱۶۷۹۴۰
زمان انتشار: ۱۹:۰۹     ۰۱ مهر ۱۳۹۲
سرمربي لاتزيو با وجود شکست تيمش در دربي شهر رم، از عملکرد شاگردانش ابراز رضايت و تاکيد کرد که سزاوار شکست نبودند.
ولاديمير پتکوويچ پس از آنکه شکست 2 بر صفر مردانش را در دربي دلاکاپيتاله ايتاليا تماشا کرد به اسکاي اسپورت ايتاليا گفت: از شيوه بازي تيمم راضي هستم. در نيمه اول شرايط را به خوبي تحت کنترل داشتيم و موقعيت‌هاي گلزني که خلق کرديم نسبت به موقعيت‌‌هايي که رم داشت بيشتر بود. کاملا مشخص بود در اين بازي آن تيمي که قفل دروازه‌‌ها را بشکند برنده از ميدان خارج مي‌شود و متاسفانه اين تيم رم بود. اگر ما از برخي از موقعيت‌هايي که در نيمه اول داشتيم استفاده کرده بوديم، شايد نتيجه بازي طوري ديگري رقم مي‌خورد.

به گزارش تسنيم،وي در پاسخ به اين سوال که آيا تاکتيک‌هاي او سبب نشده ميروسلاو کلوزه در پست مهاجم نوک بيش از حد تنها بماند، تصريح کرد: من اينطور فکر نمي‌کنم. تيم حامي اوست و موقعيت‌هايي که ما داشتيم بيشتر از رم بود. شايد اين کلوزه است که تند و تيزي فصل قبل را ندارد. به نظر من زماني که او شروع به گلزني کند اين وضعيت عوض مي‌شود و شرايط بهتر پيش خواهد رفت.

سرمربي آبي‌پوشان پايتخت ايتاليا تاکيد کرد که از سياست‌هاي باشگاه در بازار نقل و انتقالات تابستاني و کم‌کاري آنها نارضايتي ندارد. وي گفت: من از استراتژي نقل و انتقلات لاتزيو ناراحت نيستم. تيم ما در حال حاضر چند بازيکن مصدوم دارد اما اين تيم در طول فصل شايستگي‌هايش را اثبات خواهد کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها