کد خبر: ۱۶۸۰۵۳
زمان انتشار: ۲۱:۰۹     ۰۱ مهر ۱۳۹۲
اخوان‌المسلمین مصر با صدور بیانیه‌ای حکم دادگاه اداری مصر در ممنوعیت فعالیت این گروه را سیاسی خواند و آن را محکوم کرد.

به گزارش 598، به نقل از خبرگزاری فارس، گروه اخوان المسلمین با صدور بیانیه ای اعلام کرد که حکم دادگاه اداری مصر در ممنوعیت فعالیت این جماعت با انگیزه های سیاسی صادر شده و این جماعت به عنوان یک سازمان باقی خواهد ماند و حتی بعد از انحلال به خدمتگزاری مردم مصر ادامه خواهد داد.

اخوان المسلمین در بیانیه خود افزود: هراندازه که سازمان فاشیسم تلاش کند ما را کنار بزند ما باقی خواهیم ماند و انحلال تاثیری بر فعالیت ما نخواهد داشت.

یک دادگاه مصری امروز حکم ممنوعیت فعالیت جماعت اخوان‌المسلمین مصر و مصادره اموال آن را صادر کرد.

پیشتر «محمود عبدالله» به عنوان نماینده حزب «المجتمع» با طرح دادخواستی گروه اخوان را متهم کرده بود که علیه دولت مصر اقدام مسلحانه داشته‌اند و خواستار انحلال گروه اخوان المسلمین و مصادره اموال‌ آنها به نفع دولت شده بود.

بر اساس این حکم، فعالیت‌های سیاسی این حزب به عنوان بزرگترین حزب مصر، ممنوع و اموال آنها و همه موسسات و نهادهای وابسته به این گروه به نفع دولت مصادره خواهد شد.

به این ترتیب همه فعالیت‌های گروه اخوان المسلمین در خاک مصر ممنوع اعلام شده و کمیته‌ای برای بررسی دارایی‌های این گروه به منظور مصادره این دارایی‌ها، از سوی دولت مصر ایجاد خواهد شد. این دادگاه به ریاست قاضی «محمد السید» در دادگاه اداری قاهره برگزار شده بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها