کد خبر: ۱۶۸۱۵۵
زمان انتشار: ۰۹:۴۲     ۰۲ مهر ۱۳۹۲
نمایشگاه عکس هشت سال دفاع مقدس، شامل عکس‌های حمیدرضا نجف‌زاده در مصلی بزرگ تهران برپا شده است.
این نمایشگاه شامل 30 قطعه عکس از شرایط و مقاطع مختلف دوران جنگ تحمیلی است.
 
گفتنی است، حمیدرضا نجف‌زاده عکاس بازنشسته روزنامه کیهان و جوان‌ترین عکاس حرفه‌ای دوران جنگ و همچنین جوان‌ترین بازنشسته کشور بوده که عناوین مختلفی چون نفر اول مسابقه عکس مطبوعاتی ایران، نفر برتر نمایشگاه عکس یونسکو در ژاپن، عکاس برتر مسابقات عکس نماز را کسب کرده است. وی همچنین آلبوم عکس‌های خود را به رهبر معظم انقلاب تقدیم کرد که از سوی معظم له مورد تقدیر قرار گرفت.
 
نویسنده روس: ناگفته‌های جنگ تحمیلی ایران و عراق را می‌نویسم
 
سرگی یوركین نویسنده روس كه چندی پیش از دفتر ادبیات مقاومت و دفاع مقدس حوزه هنری بازدید كرده بود، گفت: در روسیه نگاه درستی نسبت به جنگ ایران و عراق وجود ندارد و به همین دلیل تصمیم به انتشار كتابی از وقایع این جنگ گرفتم.
 
وی با اشاره به این كه در دوران روزنامه‌نگاری خود تصمیم به تهیه خبری درباره جنگ تحمیلی ایران و عراق گرفته است، اظهار كرد: با سفیر ایران در روسیه درباره دفاع مقدس گفت و گو كردم اما خبری كه از سفیر ایران گرفتم به دلیل هجمه‌های تبلیغاتی منفی علیه ایران در نشریات روسیه به چاپ نرسید.
 
وی ادامه داد: به همین دلیل تصمیم گرفتم برای روایت جنگ ایران و عراق كتابی بنویسم و برای نگارش این كتاب به ایران سفر كردم و از خوزستان، سوسنگرد، آذربایجان، كردستان و مناطق مختلف دیدن و با مردمی كه در جنگ حضور داشتند صحبت كردم و همچنین عكس‌هایی از مناطق جنگ‌زده گرفتم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها