کد خبر: ۱۶۸۳۵۷
زمان انتشار: ۱۹:۲۰     ۰۲ مهر ۱۳۹۲
در پی زلزله اخیر در سیستان و بلوچستان اعلام شد؛
رئیس بسیج جامعه پزشکی استان سیستان و بلوچستان اعلام کرد: در صورت درخواست مراجع ذی ربط، آماده برپایی بیمارستان صحرایی با تمام تجهیزات در میرجاوه و یا در بلوچستان هستیم.

خبرگزاری بسیج: به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان بسیج،دکتر منصور شکیبا مسئول بسیج جامعه پزشکی استان سیستان و بلوچستان از آمادگی کامل این سازمان را برای برپایی فوری یک بیمارستان صحرایی با تجهیزات کامل در منطقه  میرجاوه خبر داد.

دکتر منصور شکیبا با اعلام این خبر افزود: پزشکان و پیراپزشکان و جراحان و پرستان و تمامی عوامل بسیج جامعه پزشکی استان در آمادگی کامل جهت امدادرسانی های احتمالی قرار دارند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان همچنین از آمادگی بسیج جامعه پزشکی جهت اعزام به مناطق آسبیب دیده پاکستان در قالب تیم های امداد و درمان خبر داد.

وی در ادامه با اشاره به وسعت سرزمینی استان سیستان و بلوچستان تاکید کرد: با توجه به امکان تخریب و یا گزارش مواردی از مسدومیت، کلیه پرسنل جهت اعزام به هرنقطه از منطقه در آمادگی کامل به سر می برند.

گفتنی است  زلزله 7.8 دهم ریشتری عصر امروز عمق 15 کیلومتری مرز ایران و پاکستان را لرزاند که لرزش آن در شهرستان های چابهار، سراوان و سرباز نیز احساس گردید.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها