کد خبر: ۱۶۸۵۶۴
زمان انتشار: ۱۰:۴۶     ۰۳ مهر ۱۳۹۲
رئیس ستاد انتخابات روحانی در آذربایجان شرقی در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری که پیش از این برای تصدی استاندار آذربایجان شرقی مطرح شد، وزیر امور اقتصادی و دارایی در جدید‌ترین تصمیم خود وی را برای این تصدی معرفی می‌کند.
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، علی اشرف‌پورحسینی رئیس ستاد انتخابات روحانی در آذربایجان شرقی در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری که پیش از این برای تصدی استاندار آذربایجان شرقی مطرح شد، وزیر امور اقتصادی و دارایی در جدید‌ترین تصمیم خود رئیس سازمان خصوصی‌سازی را تغییر داده و وی را برای این تصدی معرفی می‌کند.

علی اشرف پور‌حسینی، رئیس ستاد انتخابات روحانی در آذربایجان‌شرقی، نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس ششم بر کرسی رئیس سازمان خصوصی‌سازی کشور تکیه خواهد زد.

پوری‌حسینی متولد 1340 در شهر تبریز است و نماینده آذربایجان‌شرقی در ادوار سوم و ششم مجلس شورای اسلامی بوده است.

وی نخستین رئیس سازمان خصوصی سازی از سال 83 تا 84 بوده است.

پورحسینی همچنین در روزهای گذشته از وی به عنوان تصدی استاندار آذربایجان شرقی نام برده شد.

با آغاز به کار رسمی دولت تدبیر و امید، و معرفی وزرای کابینه یازدهم اکنون فاز سوم تغییر مدیریت‌ها به سطح استانداران رسیده است. بعد از مشخص شدن رئیس جمهور و کابینه وزیران، اکنون کشتی حدس و گمان به ساحل استانداری‌ها رسیده تا با لنگر انداختن بر ساحل این پست حساس مدیریتی، کلید امور اجرایی استان‌ها را به دست افرادی جدید بسپارند.

استان آذربایجان شرقی بی‌گمان یکی از حساس‌ترین استان‌های کشور است که در کنار استان‌هایی مانند تهران، خراسان رضوی، اصفهان و فارس در کانون توجه دولتمردان و سیاستمداران قرار دارد. چرا که فرد انتخاب شده برای عالی‌ترین مقام اجرایی این استان برای حداقل یک دوره چهار ساله مجموعه استراتژی‌ها و برنامه‌های استانی و چه بسا منطقه‌ای را تدوین و اجرا خواهد کرد.

خطه آذربایجان در تاریخ معاصر، بزرگانی چون امیرکبیر، قائم مقام و مصدق را به خود دیده است و با آغاز دولت تدبیر و امید مردم آن همچنان منتظرند تا ببینند که کلید روحانی چه کسی را به عنوان دوازدهمین استاندار آذربایجان‌شرقی از صندوقچه دولت یازدهم بیرون می‌آورد.

با معرفی علی عبدالعلی‌زاده به عنوان مشاور وزارت عالی کشور، هاشمی استاندار آذربایجان شرقی و پورحسینی رئیس خصوصی‌سازی کشور از جمله افرادی بودند که از آنان از جمله گزینه‌های تصدی استاندار آذربایجان شرقی بودند که با حذف این گزینه‌ها حال مردم آذربایجان شرقی منتظر هستند ببینند دوازدهمین استاندار آذربایجان شرقی چه کسی خواهد بود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها