کد خبر: ۱۶۹۹۹۲
زمان انتشار: ۱۹:۳۵     ۰۸ مهر ۱۳۹۲
رييس کميسيون اصل نودم قانون اساسي مجلس، در تشريح جلسه امروز کميسيون متبوع خود با مسئولان فوتبال کشور، گفت: کميسيون اصل 90 با ورود خود به تخلفات فوتبالي اولين گام را براي سرو سامان دادن به اين ورزش در کشور برداشت.
 محمدعلي پورمختار در توضيح جزئيات جلسه امروز (دوشنبه 8مهر) کميسيون اصل نودم قانون اساسي با برخي مسئولان فوتبال کشور، افزود: در اين جلسه مشخص شد که مفاسدي هر چند کوچک در ورزش کشور به چشم‌مي‌خورد که در بحث فوتبال تخلفات بيشتر است.

به گزارش ايسنا، نماينده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس شوراي اسلامي ادامه داد: کميسيون اصل نودم قانون اساسي با دعوت از مسئولان اجرايي به ويژه مديران فوتبالي به کميسيون، تذکرات و اخطارهايي را براي مبارزه با تخلفات روزافزون در عرصه فوتبال داد.

رئيس کميسيون اصل نودم قانون اساسي مجلس، تاکيد کرد: با برگزاري جلسه امروز، کميسيون اصل 90 با ورود خود به تخلفات فوتبالي اولين قدم براي سرو سامان بخشيدن به اين ورزش در کشور را برداشت.

اين نماينده مردم در مجلس نهم، نظارت مسئولان بر روند تحولات وتصميمات ورزشي و چگونگي رفتار ورزشکاران را امري مهم در کاهش تخلفات ورزشي خواند وتصريح کرد: مسئولان بايد با نظارت خود از بروز تخلفات پيشگيري کنند.

وي ادامه داد: از اين پس جلسات اين چنيني در کميسيون اصل نودم قانون اساسي با مسئولان ورزشي کشور براي کاهش تخلفات و همچنين رسيدن به منشور اخلاقي به طور مداوم دنبال خواهد شد.

پورمختار با مسري خواندن تخلفات ورزشي گفت: در صورتي که برخورد جدي با خاطيان وجود انجام نداشته بايد منتظر فراگير شدن تخلفات ورزشي بين ورزشکاران باشيم.

رئيس کميسيون اصل نودم قانون اساسي مجلس، درباره علت حضور نيافتن برخي مسئولان ورزشي در کميسيون مذکور، افزود: رئيس فدراسيون فوتبال در حال حاضر به کشور قطر سفر کرده البته قبل از قول مساعد براي حضور در ساير جلسات را دادند اما ساير مسئولان بايد پاسخگوي چرايي حضور نيافتن خود باشند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها