کد خبر: ۱۷۰۰۶۱
زمان انتشار: ۲۳:۱۹     ۰۸ مهر ۱۳۹۲
به گزارش 598 به نقل از فارس در این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین احمد فرخ فال مدیر حوزه علمیه استان قم، حجت الاسلام والمسلمین محمود ملک دار، معاون امور طلاب حوزه های علمیه، حجت الاسلام والمسلمین سعیدی معاون امور طلاب حوزه علمیه قم، حجت الاسلام والمسلمین محمد همتیان، معاون تهذیب حوزه علمیه قم ، حجت الاسلام والمسلمین محمد آبادی پیشه معاون اداری مالی حوزه علمیه قم و حوزویان علاقه مند و جمعی از طلاب ورزشکار حضور داشتند.

مدیر حوزه علمیه استان قم در این مراسم با اشاره به اینکه عقل سالم در بدن سالم است اظهار کرد: اگر بخواهیم یک قشر سالم و با نشاط برای فراگیری معارف اهل بیت (ع) داشته باشیم باید چنین محیط‌هایی را فراهم کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین فرخ فال افزود: باید دانش آموختگان ما با نشاط در مسیر علم و معارف گام بردارند و برای تبلیغ معارف دین آماده باشند و یکی از بهترین راه‌های افزایش نشاط طلاب ورزش و ایجاد فضاهای ورزشی است.

وی در ادامه سخنان خود از معاونت امور طلاب و همه کسانی که در آماده سازی مکان سالن ورزشی تلاش کردند تقدیر و تشکر کرد.

در ادامه مراسم معاون امور طلاب حوزه علمیه قم گفت: در قالب اجرای مصوبات شورای عالی حوزه های علمیه یکی از مهمترین بحث‌ها فعال کردن بخش‌های مربوط به ورزش است که در روایات نیز به آن بسیار سفارش شده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین سعیدی افزود: تا کنون بحث ورزش تاحدودی مدنظر مسئولین بوده است ولی خوشبختانه با رویکرد جدید مشکلات سریعتر برطرف می شود.

وی ضمن تشکر از نگاه خاص مسئولین حوزه به بخش ورزش گفت: بدون شک حمایت همه جانبه مسئولین حوزه و امور طلاب در تشکیل چنین مجموعه‌ای نقش بسزایی داشته است.

معاون امور طلاب حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه امام فرمود من ورزشکار نیستم ولی ورزشکاران را دوست دارم گفت: امیدوارم به گونه ای گام برداریم که خواسته‌های تامین شده و ما شرمنده طلاب نشویم.

حجت‌الاسلام محمد سعیدی با بیان اینکه ورزش هم جنبه سلامتی و هم جنبه فرهنگی دارد گفت: یکی از اهداف ما این است که هم حوزویان و هم خانواده‌های آنها به ورزش توجه داشته باشند.

در پایان مراسم با حضور حجت الاسلام فرخ فال و حجت الاسلام والمسلمین ملک زاده بخش تیراندازی سالن افتتاح شد.

قابل ذکر است سالن ورزشی انتظار با مدیریت اداره تربیت بدنی حوزه علمیه در رشته‌های بدنسازی، جودو، تکواندو، کاراته، تیراندازی، ووشو و آمادگی جسمانی فعالیت می‌کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها