کد خبر: ۱۷۰۳۷۸
زمان انتشار: ۲۰:۰۴     ۰۹ مهر ۱۳۹۲
کم کم همه يادشان مي رفت که در بازي سپاهان- پرسپوليس چه اتفاقاتي افتاده بود. ديگر نه از آن صحبتهاي علي دايي خبري بود و نه از دفاعيات محسن قهرماني.
با برگزاري يک جلسه در ستاد منشور اخلاقي، به نظر مي رسيد همه بي خيال هم شده اند و ديگر بحث تباني را دنبال نمي کنند تا اينکه در برنامه نود، عادل دوباره علي دايي را مجاب کرد تا درباره آن بحث داوري و قهرماني صحبت کند. علي دايي اين بار يک کد جديد داد. کدي که آن را به مسئولان کميته اخلاق هم داده بود. دايي مدعي شد محسن قهرماني دو هفته قبل از بازي سپاهان- پرسپوليس از طريق محمدرضا مولايي درخواستي از پرسپوليس و دايي داشته که با مخالفت او روبرو شده.

به گزارش گل ، دايي در نود گفت:« اين آقا دو هفته قبل از بازي از طريق مولايي خواسته اي از من داشت که انجامش ندادم.به همين دليل منتظر بودم تا در اولين قضاوتش براي پرسپويلس عليه ما سوت بزند. ديديد که همينطور هم شد»محسن قهرماني از دايي چه مي خواسته؟ اشتباه فکر نکنيد. پولي در ميان نبوده.

گفته مي شود قهرماني از طريق مولايي، بدنساز پرسپوليس از دايي خواسته تا با رويانيان صحبت کند و نمايندگي رستوران‌هاي زنجيره اي پرسپوليس در مشهد را به او بدهد. دايي هم در جواب گفته که وارد اين بحث ها نمي شود و براي اين موارد به رويانيان رو نمي زند. همين مساله باعث شد تا قهرماني از دست دايي عصباني شود و باقي قضايا.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها