کد خبر: ۱۷۰۵۴۴
زمان انتشار: ۱۲:۰۶     ۱۰ مهر ۱۳۹۲
خزاعی در واکنش به ادعاهای نخست وزیر رژیم صهیونیستی:
نماینده دائم ایران در سازمان ملل متحد در واکنش به سخنرانی نخست وزیر رژیم صهیونیستی،با تاکید برحق غیر قابل انکار ایران برای استفاده از انرژی صلح آمیز هسته‌ای گفت:نتانیاهو بهتر است حتی فکر حمله به ایران نیز به ذهنش خطور نکند.

به گزارش 598 به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از روزنامه صهیونیستی یدعوت آحارونوت، محمد خزاعی سفیر و نماینده دائم ایران در سازمان ملل متحد در واکنش به سخنرانی  روز گذشته بنیامین نتانیاهو، در سازمان ملل  گفت:«نخست وزیر اسرائیل بهتر است حتی فکر حمله به ایران به سرش خطور نکند، چه رسد به برنامه‌ریزی در این مورد. وی افزود دیپلماسی لبخند بهتر از دروغ گویی است.»

وی سخنرانی نتانیاهو در سازمان ملل را جنگ طلبانه خواند و بر حقوق مسلم ایران برای استفاده از برنامه هسته ای صلح آمیز تاکید کرد و بر حق دفاع خود تاکید کرد. 

نماینده دائم کشورمان در سازمان مل با اشاره به سخنان حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان افزود:«هیچ دلیل قابل قبولی برای داشتن سلاح هسته‌ای وجود ندارد، اما دلایل منطقی زیادی برای نابودی آنها وجود دارد. سلاح هسته‌ای هیچ جایگاهی در راهبرد دفاعی کشورم ندارد.»

نتانیاهو در سخنرانی روز گذشته خود در مجمع عمومی سازمان ملل بیشتر وقت خود  را به طرح اتهامات بی اساس و تکراری درباره کشورمان پرداخت. روزنامه گاردین در همین زمینه نوشت دیگر هیچ کشوری به ادعاهای نتانیاهو توجهی نمی‌کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها