کد خبر: ۱۷۱۰۳۳
زمان انتشار: ۱۵:۳۴     ۱۱ مهر ۱۳۹۲
چند ماه پيش به‌عنوان اولين رسانه موضوع انحلال ستاد منشور را مطرح كرديم

كميته اخلاق با اعضايي كه معرفي نشده‌اند
به گزارش 598 به نقل از 90: چند ماه پيش به‌عنوان اولين رسانه موضوع انحلال ستاد منشور را مطرح كرديم و نوشتيم به محض روي كارآمدن دولت جديد و برگشتن مديران دوران اصلاحات اولين چيزي كه در فدراسيون فوتبال دستخوش تغيير و تحول خواهد شد حذف ستاد منشور و روي‌ كارآمدن كميته‌اي به نام كميته اخلاق است، خبري كه يك ماه بعد توسط رئيس سازمان ليگ تاييد شد. تاج ضمن تاييد خبر چهار هفته قبل ما گفت مقدمات كار براي اين تغيير و تحول فراهم شده است.

آئين‌نامه كميته اخلاق و فشار به كارشناسان منتخب ليگ
در لابه‌لاي نوشتن اخبار مربوط به تشكيل كميته اخلاق و تحريرآئين‌نامه انضباطي فشارهايي به نويسندگان اين آيين نامه براي افزودن بند خاصي در رديف مربوط به بخش بازرسي (آئين‌نامه مشمول دوبخش بازرسي و قضاوت است) وارد شد كه در آن نگاشته شود با توجه به تجربيات ستاد منشور اخلاقي و رسيدگي به تخلفات حرفه‌اي اين نفرات در آغاز كار بخش تحقيق و بازرسي را در دست بگيرند و در مراحل بعدي پيرامون اين بخش و انتخاب نفرات همكار در اين قسمت راي‌گيري شود.

دخالت كفاشيان
از زبان يكي از اعضاي شوراي استيناف فدراسيون شنيديم كه در آستانه موفقيت در انجام اين كار و گنجاندن ماده تبصره مذكور در آئين نامه كميته اخلاق، به كفاشيان اطلاع مي‌‌رسانند و رئيس فدراسيون هم با صدور يك دستور صريح به نويسندگان آئين‌نامه تكليف مي‌‌كند در بند خاص مربوط به چگونگي گزينش نفرات مربوط به اين كميته بنويسند اين افراد بايد با تاييد شخص رئيس فدراسيون انتخاب شوند و از اين كانال نامشان به هيات رئيسه برسد و سپس با راي مثبت زعماي قوم براي احراز اين پست انتخاب شوند.

پروژه حذف؟
دبير ستاد منشور بر سر دوراهي استعفاء از كميته ارزشيابي و آمار سازمان ليگ يا بسنده كردن به همين عنوان نه چندان مطرح به قيمت تداوم در دستگاه اجرايي فوتبال كشور قرار گرفته است و بعد از چندين سال حضور در ستاد منشور شايد از اين عرصه جدا شود.
البته از اقدامات موثري كه عليپور در برخورد با فساد انجام داده نمي‌‌شود گذشت اما نكته اينجاست كه افراد داراي سمت نمي‌‌توانند به عضويت كميته اخلاق درآيند و به همين خاطر اگر عليپور مي‌‌خواهد شانسي براي عضويت در اين كميته داشته باشد بايد ابتدا از سمت خود در سازمان ليگ استعفا دهد. آيا پروژه حذف عليپور كليد خورده است؟
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها