کد خبر: ۱۷۱۲۳۲
زمان انتشار: ۱۳:۳۹     ۱۳ مهر ۱۳۹۲
تهیه‌کننده «همه بچه‌های ما» گفت: در قسمت اول این سریال، زندگی فرزانه و امیر در جریان سفر شمال متحول می‌شود.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، علیرضا سبط احمدی با اشاره به خلاصه نخستین قسمت سریال «همه بچه‌های ما» گفت: داستان این سریال درباره زوج جوانی به نام فرزانه و امیر است که زندگیشان در جریان سفر به شمال در مسیر تازه ای قرار می‌گیرد.

وی افزود: فرزانه عبداللهی وکیل دادگستری درگیر یک پرونده قضایی در مورد اختلاف یک زن و شوهر بخاطر اعتیاد و دست بزن داشتن همسرش است؛ همسرش امیر پناهی نیز مهندس ساختمان و درگیر کارهای ساخت یک برج است.

نخستین قسمت مجموعه تلویزیونی «همه بچه های ما» امشب ساعت 21 و 30 دقیقه روی آنتن شبکه دو سیما می رود.

به گفته این تهیه کننده، در قسمت نخست فرزانه، امیر و سعید(پسر امیر)  تصمیم می‌گیرند در تعطیلات کوتاه چندروزه برای استراحت به ویلایشان در شمال کشور بروند. امیر و سعید برای تولد فرزانه برنامه ویژه‌ای دارند امیر انگشتری طلا خریده و سعید می‌خواهد نقاشی که خودش کشیده به فرزانه هدیه کند؛ آن‌ها با استقبال  رحمت و مرجان، زن و شوهری که در ویلا هم زندگی می‌کنند مواجه می‌شوند و تا اینکه فرزانه با خانم بدوی (موکش) تماس می‌گیرد و ....

بازیگرانی همچون ستاره اسکندری، امیر آقایی، اردلان شجاع‌کاوه، مارال فرجاد، اسماعیل سلطانیان، داود پورحسن، الهام پاوه‌نژاد، نسرین مقانلو، کیانوش گرامی، ثریا قاسمی، انوشیروان ارجمند و ... در این سریال ایفای نقش می‌کنند.

به گفته این تهیه کننده، سریال «همه بچه‌های ما» در 28 قسمت 40 دقیقه‌ای برای پخش از شبکه دو سیما تولید شده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها