کد خبر: ۱۷۱۲۶۳
زمان انتشار: ۱۴:۲۴     ۱۳ مهر ۱۳۹۲
محمد مایلی کهن جواب علی دایی را داد و گفت وارد دعوای او با داور شده چون نمی خواسته بگذارد با این شلوغ بازی ها داور تحت تاثیر قرار بگیرد.

به گزارش 598 به نقل از خبرگزاری خبرآنلاین ؛ محمد مایلی کهن سرمربی صبا که تیمش برد برابر پرسپولیس را در دقیقه 90 از دست داد از تیمش تمجید کرد. او البته از همه  بیشتر از مسئول چمن ورزشگاه یادگار امام قم تشکر کرد که زمین را آماده برای چنین بازی مهمی نگه داشته است و از مسئولان خواست تا به این مسئول پاداش بدهند.

او درباره درگیری حین بازی اش با پرسپولیس هم گفت:«یاد گرفتند با شلوغ کاری داوری ها را تحت تاثیر قرار بدهند. با قهرمانی چه کردند ، در باقی بازی ها چه برخوردی داشتند. فوتبال را کردند میدان جنگ و جالب اینجاست که همه می دانند پای کدام مربی بدنساز در میان است و آن بدنساز کجا می نشیند.»

او سپس تیغ تند انتقادش  از دایی را به سمت نماینده تام الاختیار او می گیرد و دایی را این بار با همراهانش می زند. او خیلی جالب افشاگری می کند و مدعی می شود نزدیکان به دایی ادعای ارتباط با ماوراء الطبیعه را دارند:« اسم کارچاقکن های دورشان را گذاشتند نماینده. هرچه دلشان می خواهد می گویند ، همه جور اعتراضی می کنند و بعد این کارچاقکن ها که نماینده صدای شان می زنند را می فرستند جلو تا مسائل را برای شان جور کنند. این آقایان نماینده ، سالی چقدر درآمد دارند؟ چقدر در سال مالیات می پردازند؟ کسی این ها را پرسیده؟ باز هم می گویند طلبکارند. حتی می گویند ما با ماوراء الطبیعه هم ارتباط داریم! حالا نمی خواهم همه چیز را اینجا بگویم اما اگر لازم شود می گویم کجا 300 میلیون و برای چه کاری و چه کسی گرفتند! 5 میلیارد و 100 میلیون پول گرفتند و حالا می خواهند عفو عمومی هم داده شود. چرا عفو عمومی داده شود؟ هر کسی گناهی کرده باید مشخص شود و با او برخورد کنند . اصلا چرا باید کسی عفو شود وقتی تخلف کرده است؟ این یک تاکتیک است با شلوغ کاری می خواهند داوری ها را به سود خودشان عوض کنند و من این بار نگذاشتم این اتفاق بیفتد. خودشان در اداره مالیات دارند و مالیات نمی دهند و بروید و ببینید چطور هکتار ، هکتار زمین گرفته اند!»

دایی می گوید مایلی کهن درباره مسائلی حرف می زند که ارتباطی به او ندارد و مربی صبا پاسخ می دهد:«من پرسپولیسی ام و دلم برای تیمم می سوزد. این همه بازیکن داشتیم که خیلی های شان به نان شب محتاج ماندند اما از پرسپولیس شکایت نکردند. من چه حرف بدی زدم که ناراحت شدی؟ اینکه گفتم خانه بزرگ داری یا ماشین خوب داری مگر ناراحتی دارد؟ واقعا چرا این آققایان وقتی می بازند این قدر حرف برای گفتن دارند»

او درباره اینکه به دایی حمله کرده است هم پاسخ داد. خبرگزاری فارس در این باره می نویسد:« شما از کجا هستید؟ من درباره حرف شما حرفی ندارم و این تشخیص من بود. من به مربی پرسپولیس حمله کردم. شما حرف نزن (به خبرنگاری که از تهران آمده است) سوال شما کاملا اشتباه بود من به کسی حمله نکردم فیلم‌ها را ببینید. چه کسی به ارکان فوتبال حمله می‌کند. داور گفتید سوت‌های 50 درصدی را به نفع ما زد و در همه جا جانبدارانه حرف می زنید و خدا پدرتان را بیامرزد که نگفتید 60 به 40 است و در همه جا 50 به 50 به سود میزبان سوت می‌زنید و اگر دقت کنید در ورزشگاه آزادی چنین اتفاقی می‌افتد. در آن صحنه آقایان حمله شان به داوری بخاطر آن باخت نبود زمینه ساز برای بازی های بعدی بود.چه موردی بود که در این صحنه بازی دایی به داور اعتراض کرد و 5 صحنه به نفع ما بود که به ضرر ما سوت زدند و این های قهرمانی دیگر به وجود بیاورند که من گفتم مورد دیگری ندارد.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها