کد خبر: ۱۷۱۳۰۱
زمان انتشار: ۱۵:۵۳     ۱۳ مهر ۱۳۹۲
فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: در کمتر از ۱۰ ساعت خواستگار کینه‌توز در ایلام دستگیر شد.
به گزارش 598،سردار علی دولتی در گفتگو با فارس اظهار داشت: مردی که با شنیدن جواب رد از طرف دختر مورد علاقه‌اش وی را به قتل رسانده بود در کمتر از 10 ساعت شناسایی و دستگیر شد.

وی ادامه داد: به دنبال وقوع یک فقره تیراندازی در یکی از مناطق شهرستان ملک‌شاهی و ابتدا ماموران از این حادثه بلافاصله گروه‌هایی از پلیس آگاهی و کلانتری مرکزی آن شهرستان درمحل تیراندازی حاضر شدند.

این فرمانده انتظامی اضافه کرد: بررسی‌های اولیه پلیس مشخص کرد جوانی حدود بیست ساله که به خواستگاری دختر مورد علاقه‌ای رفته بود وقتی با جواب او و خانواده‌اش روبرو شد، در یک اقدام جنون‌آمیز اقدام به تیراندازی به وی کرده و او را با شلیک دو گلوله روانه بیمارستان کرد.

دولتی تصریح کرد: دحتر جوان که بلافاصله به بیمارستان امام خمینی(ره) ایلام منتقل شده بود به علت شدت جراحات وارده و خونریزی شدید داخلی جان خود را از دست داد.

فرمانده انتظامی استان گیلان گفت: قاتل که پس از اقدام کینه توزانه از محل متواری شده بود تنها پس از گذشتن 10 ساعت بامداد صبح امروز در مخفیگاهش دستگیر شد.

وی ادامه داد: یک قبضه کلت کمری متهم که دراین جنایت مورد استفاده قرار گرفته بود به همراه 15 تیر در یک قبضه نارنجک کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: متهم با تشکیل پرونده تحویل محاکم قضایی استان ایلام شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها