کد خبر: ۱۷۱۴۰
زمان انتشار: ۱۵:۱۰     ۱۷ مرداد ۱۳۹۰
به گزارش 598 به نقل از فارس,حجت‌الاسلام رضا رستمي امروز با اشاره به اهميت توجه به قرآن اظهار داشت: قرآن معيار و الگو درستي و نادرستي انديشه‌ها، احكام و رفتار است و آنچه با قرآن مخالف باشد بي‌اعتبار است.روحانیون

وي با بيان اينكه قرآن كريم كتاب قوانين و نظام‌هاي سياسي، اجتماعي‌، فرهنگي و تربيتي است، گفت: تطبيق و هماهنگي هر كلام و فكري با وحي الهي دليل حجت و اعتبار است.

رئيس اداره فرهنگي، قضايي و تربيتي اداره كل زندان‌هاي استان قم خاطرنشان كرد: آيات قرآني ما را به علم و بصيرت، حكمت و انديشه، امامت و نبوت و توحيد راهنمايي مي‌كند و زماني كه آيات قرآن همراه با مفسر واقعي خود عرضه شود، زمينه اجرايي حكومت قرآني در سرتاسر عالم ايجاد مي‌شود.

وي با تاكيد بر غنميت دانستن فرصت ماه رمضان براي ارتباط بيشتر با پروردگار بيان داشت: رمضان فرصتي براي ارتقاي سطح ديني و قرآني است و بايد در فضاي اين ماه در راستاي پاك كردن آلودگي‌ها تلاش كنيم.

رستمي به برنامه‌هاي قرآني ماه رمضان در زندان‌هاي استان قم اشاره كرد و افزود: 26 نفر از روحانيون براي انجام برنامه‌هاي عقيدتي و احكام در زندان‌ها حضور دارند. وي خاطرنشان كرد: تمام نمازخانه‌هاي زندان‌ها و مجتمع فرهنگي از سوي فعالان ستاد اقامه نماز و مددجويان مشتاق و برخي از ائمه جماعات غبارروبي و گلاب‌پاشي شده است.

رئيس اداره فرهنگي، قضايي و تربيتي اداره كل زندان‌هاي استان قم عنوان داشت: كتاب‌هاي ادعيه مستهلك از نمازخانه‌ها خارج شده و هزار جلد قرآن و دعا در نمازخانه‌ها جايگزين شده است.

وي نصب پوسترها و بنرهاي مرتبط با ماه رمضان، آموزش روخواني قرآن براي مددجويان مبتدي، برگزاري حلقه‌هاي ختم قرآن به صورت دوره‌اي، جذب استادان معروف قرآني براي برگزاري كلاس‌هاي قرآني، برگزاري محافل انس با قرآن را از ديگر فعاليت‌هاي اداره كل زندان‌ها در ماه رمضان ذكر كرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها