کد خبر: ۱۷۱۴۱۱
زمان انتشار: ۱۰:۲۹     ۱۴ مهر ۱۳۹۲
سرمربی پرتغالی چلسی تیم خود در زمان هدایت رئال را بهترین تیم تاریخ این باشگاه دانست.
فارس، ژوزه مورینیو اظهار داشت: چه کسی مربی بهترین تیم تاریخ رئال مادرید است؟ من. صد امتیاز، 121 گل، قهرمانی در مقابل بهترین بارسلونای تاریخ. این من هستم.

وی ادامه داد: تیم‌های من تیم‌های بزرگی هستند. تیم‌های من همان‌هایی هستند که رکورد گلزنی دارند. من قهرمان لیگ رکوردها هستم. این است جایگاه من در تاریخ.

سرمربی پرتغالی در سال‌ 2005 و 2006 با چلسی به قهرمانی در لیگ برتر رسید و در سال 2005 با رکورد 95 امتیاز لیگ را به پایان رساند. وی همچنین در سال 2012 با رکورد شکنی و پشت سر گذاشتن بارسلونا قهرمان لالیگا شد.

مورینیو خاطرنشان کرد: رئال مادرید یک تیم دفاعی بود؟ ما 121 گل زدیم و 100 امتیاز به دست آوردیم. چلسی من دفاعی بود؟ اما آنها هنوز رکورد امتیازات را در لیگ برتر دارند. گاهی دروغی که زیاد تکرار می‌شود، مردم را فریب می‌دهد و آنها گمان می‌کنند که درست است.

وی اضافه کرد: آیا تیم‌های من هجومی هستند؟ آنها برای پیروزی ساخته شده‌اند. شما باید برای پیروزی مسلط باشید و تیم‌های من تلاش می‌ کنند اینگونه باشند.

سرمربی پیشین رئال تأکید کرد: هر لیگی که من در آن کار کرده‌ام، متفاوت بوده است؛ این باعث پیشرفت شما می‌شود. تجربه مهم است. آنچه من اکنون می‌خواهم تکرار لیگی است که پیش از این در آن قهرمان شده‌ام.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها