کد خبر: ۱۷۲۰۵۲
زمان انتشار: ۱۰:۰۷     ۱۶ مهر ۱۳۹۲
مازیار فلاحی خواننده جوان کشورمان شب گذشته در کنسرتش قطعه «جاودانگی» پیرامون شهید محمدجواد تندگویان را به فرزندان این شهید که در سالن حضور داشتند، هدیه کرد.
به گزارش خبرنگار موسیقی خبرگزاری فارس، اولین اجرای پاییزی کنسرت بزرگ مازیار فلاحی عصر روز گذشته -دوشنبه ۱۵ مهرماه-در مرکز همایش‌های برج میلاد با حضور پرشور هوادارانش برگزار شد.

فلاحی اولین قطعه خود را با «لحظه‌ها» آغاز کرد و پس از اجرای این قطعه خطاب به هواداران و حضار گفت: افتخار می‌کنم که تیتراژ سریال شهید تندگویان را خواندم، با خواندن این قطعه برکت زیادی به زندگی من راه یافت.

وی در ادامه قطعه «جاودانگی» را به فرزندان شهید تندگویان (هدی و مهدی) که در مرکز همایش های برج میلاد حاضر بودند تقدیم کرد که با استقبال خوبی از سوی هوادارانش رو به رو شد.

سومین قطعه اجرایی از مازیار فلاحی «عکس یادگاری» بود که با همخوانی هوادارانش این قطعه را اجرا کرد.

هم چنین فلاحی در ادامه از قاسم جعفری کارگردان فیلم مجنون لیلی یاد کرد و در ادامه قطعه مترسک با مترسکی که از قبل روی استیج طراحی شده بود، اجرا شد.

پس از اجرای این قطعه، داوود باقری نوازنده نابینای آکاردئون در این کنسرت با اجرای قطعه‌ای به صورت تکنوازی حال و هوای خاصی را به این کنسرت داد که از طرف هوادارانش مورد استقبال قرار گرفت.

فلاحی طی سخنانی کوتاه خاطرنشان کرد: کسانی که به کنسرت من می‌آیند آد‌م های عاشقی هستند و بدتر از من همیشه یک چشمشان اشک است و دیگر چشمشان خون.

این خواننده جوان کشورمان در ارتباط با صحبت‌هایش قطعه «لعنت به من» را که یکی از قطعات آلبوم اخیرش بود بود را به هوادارانش هدیه داد.

پس از اجرای این قطعه ، قطعات «دوست دارم»، «تورو دوست دارم »، «پدر»، «گریه کن»، «رویای واقعی»، «یلدا»، «عاشقونه»، «دروغه» از قطعاتی بود که مازیار فلاحی در این کنسرت به اجرا گذشت.

وی همچنین از برادرش خشایار فلاحی، بابک ایمانی، مهرداد عالمی، مهدی جوانبخت، کاوه تصویری نوازندگان سازهای زهی گروه ارکسترش تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش فارس، از نکات جالب این کنسرت حضور «داوود میرباقری» کارگردان سینما و تلویزیون، امیر توسلی آهنگساز اشاره کرد.

همچنین قرار بود طی برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته از طرف شرکت برگزار کننده این این کنسرت از ساعت 18 آغاز شود ولی سرانجام با تاخیر 50 دقیقه‌ای مازیار فلاحی و گروه ارکسترش روی استیج مرکز همایش های برج میلاد حاضر شدند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها