کد خبر: ۱۷۲۱۳۸
زمان انتشار: ۱۳:۳۴     ۱۶ مهر ۱۳۹۲
گنجی:
اکبر گنجی با دفاع تمام قد از افسانه هلوکاست، "نفی موجودیت اسرائیل را غیر انسانی و دن کیشوت وار" توصیف کرد!
به گزارش 598 به نقل از جهان، این ضدانقلاب فراری که در سال های اخیر کارش به نفی مقدسات قطعی مسلمانان هم کشیده است، در یادداشتی در سایت وابسته به سازمان سیا، با اشاره به چند آیه قرآن نتیجه گرفته است که رژیم کودک کش اسرائیل مالک سرزمین مردم فلسطین و افسانه هلوکاست یک حقیقت است!
 
وی نوشته است: "حقیقت این بود و هست که یهودیان بی گناه توسط سکولارهای آلمانی به مدرن ترین شکل ممکن در آشویتس قتل عام شدند. حقیقت این بود و هست که قرآن به صراحت گفته است (سوره نسأ، آیه ۱۶۴) که خداوند با حضرت موسی به طور مستقیم سخن گفت (این تعبیر درباره پیامبر اسلام در قرآن وجود ندارد)، حضرت محمد در قرآن خود را ادامه سنت ابراهیمی موسی و عیسی معرفی کرده(آل عمران، ۶۴ )، ۱۵ بار گفته است که قرآن تصدیق کننده تورات و انجیل است، به اهل کتاب گفته است که شما باید به تورات و انجیل عمل کنید تا حقانیت خود را نشان دهید(مائده، ۶۸) و بسیاری از احکام شریعت یهود عیناً و یا با اندکی اصلاح وارد قرآن شده است. حال چگونه یک مدعی مسلمانی می تواند فاجعه هولوکاست و قتل عام انسان های بی گناه هم سنت خود را انکار کند؟ نفی موجودیت اسرائیل هم رویکردی غیر انسانی و دن کیشوت وار بود و هست."
 
وی البته به خفقانی که گردن تاریخ‌دانان غربی مخالف هلوکاست را قطع می کند، اشاره ای نکرده و نگفته است به فرض صحت افسانه هلوکاست، چرا ملت فلسطین باید غرامت آن را بپردازند؟
گنجی در ادامه گفته است فلسطینیان باید حق رای داشته باشند اما به "طرح دو دولت آمریکا" تن دهند! او عنوان کرده که "مسأله فلسطین باید به صورت عادلانه حل و فصل شود. چند میلیون فلسطینی باید از حق زندگی عادی و حقوق شهروندی(حق رفت و آمد، حق پاسپورت، حق رأی، حق...)برخوردار شوند. تصمیم گیری درباره وضعیت مردم فلسطین باید به خود آنها واگذار شود و ایران و دیگر کشورها فقط از موضع عدالت و حقوق بشر می توانند در این خصوص موضع گیری کنند. طرح ۴ جانبه آمریکا، روسیه، اروپا و سازمان ملل- مبنی بر تشکیل دو دولت مستقل اسرائیلی و فلسطینی- بهترین راهکار است."
 
این ضدانقلاب فراری در بخش دیگری از این نوشته، خواستار "ارتباط وسیع ایران با کنگره آمریکا" شده و نوشته است: ایران اگر واقعا به حل مسائل با آمریکا معتقد است، هیچ راهی جز گفت و گوی مستقیم با کنگره این کشور در پیش ندارد.
 
به نظر می رسد برخی اقدامات "نابجای" تیم دیپلماسی دولت یازدهم، به مانند تنفس مصنوعی به مرده های متحرک اپوزیسیون عمل کرده و آنان را به نسخه پیچی برای جمهوری اسلامی ترغیب کرده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها