کد خبر: ۱۷۲۵۳۳
زمان انتشار: ۱۵:۲۵     ۱۷ مهر ۱۳۹۲
مسعود شجاعي گفت: از انتخاب لاس پالماس راضي هستم اما اين انتخاب براي دعوت شدن به تيم ملي نبود.

مسعود شجاعي بعد از ورود به ايران براي حضور در تمرينات تيم ملي فوتبال به تسنيم گفت: خدا را شکر شرايطم خوب و بر وفق مراد است. در 5 بازي توانستم 2 گل به ثمر برسانم و 3 پاس گل بدهم و تلاشم اين است همين روند را ادامه دهم.

وي درباره تصميمش براي جدايي از اوساسونا و رفتن به لاس پالماس تصريح کرد: تصميم سختي بود، بعد از 5 سال بازي کردن و محبوبيتي که در اوساسونا کسب کرده بودم اين تصميم برايم آسان نبود. يک سال و دو سال نبود که در اوساسونا حضور داشتم اما مي‌خواستم روند موفقيت‌هايم ادامه پيدا کند.

بازيکن تيم ملي درباره اينکه گفته مي‌شود او با خواسته کارلوس کي‌روش لاس پالماس را انتخاب کرده تا به تيم ملي دعوت شود گفت: قبل از اين انتخاب مدتي بود که کم بازي مي کردم اما به تيم ملي دعوت مي شدم. با کي‌روش مشورت کردم و خودم هم دوست داشتم در تيمي بازي کنم که بيشتر به ميدان بروم. در مجموع انتخاب خوبي داشتم.

شجاعي خاطرنشان کرد: خوشبختانه نظر سرمربي تيم روي من مثبت است و در تمام ديدارهايي که به ميدان رفتم، 90 دقيقه در ترکيب بودم و از عملکردم راضي هستم. اميدوارم اين شرايط ادامه پيدا کند. گل زدن و پاس گل دادن مهم است اما از آن مهم تر به پايان رساندن فصل با همين روند است و اميدوارم اين کار را هم انجام دهم.

وي درباره جايگاهش ميان هواداران لاس پالماس گفت: تاکنون 5 بازي انجام دادم و طبيعي است که اين ارتباط زمان مي برد اما تا همين جا نيز استقبال خوبي صورت گرفته است.
 


اين بازيکن تاکيد کرد: مطمئنم با ماندن در لاس پالماس مي توانم بسيار بهتر شوم. تيم ما در اين فصل 9 بازيکن جذب کرده که 5 بازيکن آن از لاليگا هستند اما اين موضوع مهم نيست بلکه مهم اين است که تيم ما خوب باشد و بتوانيم همين روند را ادامه دهيم و به بالاي جدول برسيم.

شجاعي افزود: در ابتداي راه به دليل نبودن اين بازيکنان لاس پالماس خوب نتيجه نگرفت اما اکنون روند صعودي در جدول داريم و اگر اين روند ادامه يابد مي تواند به صعود لاس پالماس به لاليگا منتهي شود.

وي درباره ديدار ايران روز 23 مهر ايران مقابل تايلند به تسنيم گفت: شايد عده اي بگويند بازي با تايلند آسان است و اين تيم خوب نيست که در قعر جدول قرار گرفته اما من معتقدم مهم اين نيست که حريف ما در صدر يا قعر جدول است و ما نبايد آنها را دست کم بگيريم. اگر تايلند ضعيف است بايد اين را در زمين بازي نشان دهيم.

بازيکن تيم ملي در مورد لغو اردوهاي ايران گفت: اين مشکل هميشه وجود داشته، ما 2 «فيفا دي» را از دست داديم و حل شدن اين مسئله بسيار مهم است. خدا را شکر هنوز براي تيم ملي زمان است و در 6-7 ماه آينده امکان برگزاري اردو و بازي تدارکاتي وجود دارد. اميدوارم اين عقب ماندگي زماني را جبران کنيم چراکه بايد براي مصاف احتمالي با 32 تيمي که همه آنها از بهترين هاي جهان هستند آماده شويم و اين يعني بايد ديدارهاي تدارکاتي زيادي با تيم‌هاي قدرتمند داشته باشيم.



 

وي در پاسخ به کساني که گفته‌اند تيم ملي با شانس به جام جهاني راه يافته اظهار داشت: در اين باره قضاوت را به مردم واگذار مي کنم.

شجاعي که همراه با دانيال داوري به ايران بازگشت در مورد صحبت با او تصريح کرد: من از قبل با دانيال تماس داشتم اما در هواپيما احساس او را پرسيدم که پاسخ داد بسيار خوشحالم بعد از نزديک به 15 سال به ايران باز مي گردم.

بازيکن ايراني تيم لاس پالماس درباره اينکه هرازگاهي صحبت از بازگشت او به فوتبال ايران مي‌شود به تسنيم گفت: 2 سال پيش هم گفتم با تمام احترامي که براي دوستان فوتباليست خوبم در ايران قائل هستم اما با شرايطي که وجود دارد و همه آن را مي دانند، برنمي‌گردم. جريان مافيا گونه اي وجود دارد و سبب شده فوتبال تميز و پاکي نداشته باشيم و من حاضر نيستم به فوتبال باشگاهي ايران بازگردم.

شجاعي خاطرنشان کرد: ترجيح مي‌دهم حتي کمتر بازي کنم اما از حضور در فوتبال باشگاهي ايران صرفنظر کنم. حتي زماني که در اوساسونا زياد بازي نمي کردم اين بحث ها وجود داشت اما ديديد که به ليگ ايران نيامدم.

بازيکن تيم ملي فوتبال درباره اينکه برخي بازيکنان از تيم هاي مورد علاقه براي رويارويي در جام جهاني صحبت مي کنند و اينکه او هم تمايل دارد ايران با اسپانيا روبرو شود به تسنيم گفت: همه ما دوست داريم مقابل بهترين تيم ها و بازيکنان جهان بازي کنيم اما مهمتر اين است که حريفاني ما تيم هايي باشند که بتوانيم از گروه خودمان صعود کنيم. فکر کنم اين تفکر واقع بينانه تر باشد. به هر حال بايد منتظر دسامبر و زمان قرعه کشي جام جهاني باشيم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها