کد خبر: ۱۷۳۰۳۷
زمان انتشار: ۱۷:۵۱     ۱۹ مهر ۱۳۹۲
حواشی جشنواره فیلم کودک و نوجوان
برخورد بد برخی هنرمندان و ورود چهره‌های نامتعارف به سالن اصحاب رسانه از حواشی جشنواره فیلم کودک و نوجوان بود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، بیست و هفتمین جشنواره فیلم کودک و نوجوان اصفهان در حال اتمام است، جشنواره‌ای با تمام خاطرات تلخ و شیرین که تا همیشه بر جای خواهد ماند.

سومین روز از جشنواره فیلم کودک و نوجوان هم سپری شد و هنرمندان زیادی به اصفهان رفت‌و‌آمد کردند، هنرمندانی که انتظار می‌رفت رسم مهمانی و میزبانی را به خوبی به جا آورند، اما با برخوردهای ناخوشایند و تلخ تنها چهره محبوب خود را در ذهن ما خدشه دار کردند.

اگر چه بازیگری شغل سختی است و در کشور ما بیش از حد به آن بها داده می‌شود، اما اگر مخاطبان و اصحاب رسانه نباشند، بازیگران نه معروف و نه محبوب می‌شوند.

بازیگرانی که تنها در قاب تلویزیون می‌توانند، خوش سخن بگویند و حرف‌های آرمانی بزنند، اما در برخوردها و ارتباطات اجتماعی بسیار ضعیف عمل می‌کنند.

بیست و هفتمین جشنواره فیلم کودک و نوجوان با شرکت تعداد معدودی از هنرمندان سرشناس برگزار شد و همچون سال‌های گذشته مملو از هنرمندان معروف نبود.

مهدی پاکدل از هنرمندانی که نقش‌های بیاد ماندنی زیادی را خلق کرده است، وی در لابی هتل کوثر به همراه علی بچه‌های آسمان نشسته بود، زمانی که خبرنگار ما برای مصاحبه در کنار وی حاضر شد، در جواب گفت: وقت ندارم مصاحبه کنم، سپس با لحنی تند گفت: دوست ندارم مصاحبه کنم.

نیکی کریمی دیگر هنرمندی بود که از وی نیز انتظار می‌رفت، حال که نماینده و داور بیست و هفتمین جشنواره فیلم کودک است و به اصفهان آمده است لااقل چند کلامی در خصوص ایده‌ها و نقطه نظرات خود در سینمای کودک سخن بگوید، اما او نیز تن به مصاحبه نداد.

از دیگر حواشی سومین روز جشنواره، حضور افرادی با وضعیت نامناسب حجاب و پوشش اعم از زن و مرد در سالن ویژه اصحاب رسانه بود، جالب این جا است که مسئولان حراست به طور مداوم از خبرنگاران و در هر ورود و خروج کارت درخواست می‌کردند، اما به راحتی این افراد را در سالن راه می‌دادند.

بسیاری از این افراد هم حتی برای دیدن فیلم به سالن فرشچیان نمی‌رفتند، بلکه این سالن را به مکانی برای دید و بازدیدهای خود با دوستانشان تبدیل کرده بودند که این کار آنها، خبرنگاران را برای ارسال اخبار به سختی انداخته بود.

در این سالن تنها یک پریز برای شارژ لپ تاب وجود داشت که خبرنگاران مجبور بودند در نوبت بایستند، تا این افراد گوشی‌های خود را شارژ کرده، در همان حین چای بنوشند و به گفت‌وگو بپردازند و هیچ گوش شنوایی نیز در اعتراض خبرنگاران نداشتند، البته حق داشتند زیرا هیچ مسئولی از این چهره‌های نامتعارف و بد پوشش نمی‌خواست که سالن را ترک کنند و یا لااقل اولویت‌ها و نظم سالن را رعایت کنند، بلکه برخی از این مسئولان با رویی باز از آنها استقبال کرده و بهترین جایگاه‌های سالن اصحاب رسانه را در اختیار آنها قرار می‌دادند.

از نکات دیگر این سالن وضعیت نا به سامان اینترنت بود که خبرنگاران را با مشکل زیادی همراه کرده بود و هیچ مسئولی در این مورد جوابگو نبود.

اکثر بازیگران و هنرمندانی که در این جشنواره حضور داشتند، تسبیح به دست بودند، علی علایی که خود تسبیح به دست بود در پاسخ به این پرسش خبرنگار فارس که به نظر نمی‌رسد بازیگران و هنرمندان با مشغله‌ای که دارند دائم الذکر باشند، دلیل تسبیح به دست گرفتن آنها چیست، گفت: هنرمندان با وجود تبحری که دارند هنوز در سخنرانی دچار استرس می‌شوند و باید چیزی در دست داشته باشند تا استرس آنها را کاسته و اندکی از فشارهایی که بر آنها وارد می‌شود را خنثی کند، به همین دلیل تسبیح بهترین آرامش دهنده به آنها است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها