کد خبر: ۱۷۳۰۵۴
زمان انتشار: ۱۸:۱۵     ۱۹ مهر ۱۳۹۲
یک فرمانده دفاع مقدس با بیان اینکه کسی که معاون امنیت خاتمی بود و چند قتل را پشتیبانی کرده بود بعداً این اقدامات را به گردن چند بچه حزب اللهی انداخت گفت: بعد از آن نیز قتل‌های زنجیره‌ای اتفاق افتاد و فتنه از همان جا آغاز گشت.

به گزارش 598 به نقل از خبرنگار «نسیم»، مهمترین محورهای سخنان "حسین الله کرم" از جانبازان هشت سال دفاع مقدس که در مراسم سالگرد شهید پازوکی از شهدای تفحص در بهشت زهرا تهران سخن می‌گفت بدین شرح است: 

- اولین شهدای تفحص شده در دهه هفتاد به میان مردم آورده شدند و تاثیر آوردن این شهدا به میان مردم در فتنه 88 مشخص شد.

- حضرت آقا بارها فرموده‌اند؛ "شهدا مانند ستاره‌ها هستند که میتوان راه را با آنها یافت"..شهدا در فتنه 88 مانند ستارگان عمل کردند و مسیر را به مردم نشان دادند زیرا اگر تفحص‌گران شهدا، شدای تفحص شده را نمی‌آوردندجریان 9 دی به وجود نمی‌آمد؛ پس باید گفت جریان 9 دی توسط شهدا رقم خورد.

- خیلی عجیب است که سران جبهه دوم خرداد، تعدادی بچه بسیجی را که در فرودگاه تجمع می‌کنند را انگ ترور می‌زنند و نمی‌دانند که خودشان آلت دست صهیونیست و آمریکایی‌ها هستند.

- کسی که معاون امنیت خاتمی بود و چند قتل را پشتیبانی کرده بود بعداً این اقدامات را به گردن چند بچه حزب اللهی انداخت که بعد از ان نیز قتل‌های زنجیره‌ای اتفاق افتاد و فتنه از همان جا آغاز گشت.

- یکی از اهداف ایجاد فتنه 88 این بود که نیروی انتظامی، بسیج و سپاه از بین برود و جمهوری اسلامی کم کم تضعیف و جای خود را به آنها بدهد.

- دانشجو هیچ وقت برای اعتراض به خیابان نمی‌آید و اغتشاش و شلوغی راه نمی‌اندازد؛ فتنه 88 کار خود جریان دوم خرداد بود.

- در این فتنه خیلی از بزرگان انقلاب فدا شدند! مگر کسی باورش می‌شد موسوی که مدافع انقلاب بود با یک ادعا مملکت را به هم بزند؟ مگر کسی باورش می‌شد کسی که روزی رئیس مجلس بوده است ادعا کند که در زندان های کشور به زندانیان تجاوز می‌شود؟.

- شهید پازوکی جانباز 60 درصد بود و 8 گلوله در عملیات والفجر خورده بود و دیگر تکلیفی برای حضور در جنگ نداشت ولی برای عشق آمده بود.

- امروز ما در یک پیچ تاریخی هستیم و باید بتوانیم از این پیچ تاریخی عبور کنیم تا پرچم اسلام را در افق به اهتزاز در آوریم و برای این کار به 4 مقاومت احتیاج داریم؛ "مقاومت فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و دفاعی" که مقاومت فرهنگی در حفظ ارزش‌ها خلاصه می‌شود و مهمترین ارزشی که شهدا در این حوزه به آن اعتقاد داشتند حجاب بوده است.

- رهبر به دولت اجازه داد که با آمریکا مذاکره کند اما وقتی رییس جمهور بولیوی می‌گوید اوباما باید محاکمه شود، ما چه کردیم؟ خوب بود که این مذاکره اتفاق افتاد اما تماس تلفنی غلط بود و حاصل 34 سال مبارزه با یک تلفن به باد رفت! ما باید از اتفاقاتی که بعد از تماس تلفنی افتاد درس بگیریم!

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها