کد خبر: ۱۷۳۲۱۰
زمان انتشار: ۱۳:۵۰     ۲۰ مهر ۱۳۹۲
مدافع تيم فوتبال استقلال باز هم حاشيه آفرين شد و دوباره درگيري او با يك هوادار ديگر باعث تذكر جدي سرمربي تيم شد.

598؛ حاشيه‌هاي حنيف عمران‌زاده تمامي ندارد. بعد از زد و خورد اين بازيکن با يکي از هواداران استقلال که به او "بچه شغال" گفته بود، چند روز پيش حنيف با يکي ديگر از طرفداران تيم درگير لفظي پيدا کرد تا اين موضوع به گوش امير قلعه‌نويي‌ و مسئولين استقلال هم برسد.


موضوع از اين قرار است که وقتي عمران‌زاده قصد انداختن عکس با يک هوادار خانم را داشت يکي از طرفداران جوان که از نزديک نظاره‌گر صحنه بود شروع به گفتن حرف‌هاي نامربوط کرد که اين موضوع باعث ناراحتي حنيف شد.


قبل از شروع تمرين روز بعد وقتي قلعه‌نويي‌ متوجه شد درگيري حنيف با هوادار فوق به تيتر روزنامه‌ها و سايت‌‌ها تبديل شده او را صدا کرد و در خصوص اين جنجال به مدافع تيمش هشدار داد.


قلعه‌نويي‌ به عمران‌‌زاده گفت: «سعي کن يک گوشت را در کني و يک گوشت را دروازه... چرا تا يک حرف از هواداران مي‌شنوي با آنها درگير مي‌شوي؟ ولشان کن و بي‌خيال شو...»


جالب اين که عمران‌زاده در جواب قلعه‌نويي‌ فقط چشم گفت و قول داد از اين به بعد تا حرفي شنيد زود از کوره در نرود و آرامش خودش را حفظ کند. در هر صورت قلعه‌نويي‌ مي‌داند حاشيه‌هاي حنيف به ضرر خودش و استقلال است.


عمران‌زاده در اين خصوص گفت: «نام بعضي از اين هواداران را نبايد هوادار گذاشت. انگار که آنها براي تخريب ما به کمپ مي‌آيند. اگر جواب اين هوادار را نمي‌دادم آرام نمي‌شدم چرا که حرف‌هايش خيلي به من برخورد. من آدم عصبي هستم و زير بار حرف زور و توهين نمي‌روم. آن هوادار خيلي حرف‌هاي زشتي زد و من هم عکس‌العمل نشان دادم.»
روزنامه نود
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها