کد خبر: ۱۷۳۶۶
زمان انتشار: ۱۳:۴۵     ۲۰ مرداد ۱۳۹۰
معترضان در فلسطين اشغالي در واكنش به اقدامات پليس و با هشدار به نخست وزير رژيم صهيونيستي مبني بر اينكه حوادث انگليس هشداري است براي وي، اعلام كردند تل‌آويو را به لندني ديگر تبديل مي‌كنند.
به گزارش 598 به نقل از فارس، مسئولان «اتحاديه‌هاي دانشجويي» در رژيم صهيونيستي اعلام كردند، ناآرامي و آتش‌زدن‌ها و آنچه در لندن در جريان است، چراغ قرمز و هشداري صريح به بنيامين نتانياهو (نخست وزير اين رژيم) است.

پايگاه خبري روزنامه صهيونيستي يديعوت آحارونوت اعلام كرد كه مسئولان اتحاديه دانشجويي اعلام كردند كه «آنچه در لندن در جريان است بايد چراغ قرمزي باشد براي نتانياهو تا بداند كه اگر مردم دريابند كه مذاكرات [براي رفع مشكلات اجتماعي و اقتصادي] جدي نيست، ممكن است وضعيت بدينجا [مانند لندن] خواهد رسيد».

«ايتسيت شمولي» رئيس اتحاديه‌هاي دانشجويي در اين خصوص اعلام كرد: دانشجويان تلاش مي‌كنند با دولت گفت‌وگو كنند و در پي يافتن راهكارهاي حقيقي هستند.

تظاهرات در رژيم صهيونيستي از يك ماه گذشته در اعتراض به وضع نابسامان اقتصادي و اجتماعي از جمله بحران مسكن آغاز شده است و ديروز اين تظاهرات در مقابل منزل بنيامين نتانياهو ادامه يافت.

از طرف ديگر معترضان در شهر «حولون» در جنوب تل‌آويو، پس از آنكه پليس در مقابله با آنان به برچيدن آلونك‌هاي چوبي و چادرهاي تحصن آنان اقدام كرد، تهديد كردند كه تل‌آويو را به لندن دوم تبديل خواهند كرد.

لندن به همراه ديگر شهرهاي انگليس براي پنجمين روز متوالي است كه شاهد اعتراضات گسترده جوانان انگليسي به محروميت و تبعيض‌نژادي در اين كشور است و تاكنون 5 جوان به دست پليس كشته شده‌اند.

درگيري شب گذشته در شهر حولون به آتش‌زدن لاستيك خودروها و وسايل چوبي در وسط خيابان‌هاي اصلي حولون منجر شد كه سبب مسدود شدن راه‌ها گرديد.

يديعوت آحارونوت همچنين اعلام كرد كه چهارشنبه شب در بسياري از شهرهاي اسرائيل تظاهرات عليه نتانياهو و سياست‌هاي وي ادامه پيدا كرد.

در همين خصوص، راديو رژيم صهيونيستي به همراه روزنامه‌هاي معاريو، هاآرتص و جروزالم‌پست گزارش كردند كه تظاهرات‌كنندگان در اسرائيل روز گذشته با آتش‌زدن لاستيك ماشين‌ها، مسدود كردن راه‌ها و تلاش براي ورود به برخي نهادهاي دولتي در قدس اشغالي در شهرهاي مختلف مانند تل‌آويو، حيفا، حولون، مجدال، بئر السبع و قدس اشغالي ادامه يافت و تظاهرات‌كنندگان مانع حركت خودروها شدند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها