کد خبر: ۱۷۴۲۷۵
زمان انتشار: ۱۴:۲۳     ۲۳ مهر ۱۳۹۲
مدیرعامل باشگاه مس کرمان گفت: «مایل هستیم آرش برهانی را جذب کنیم و اگر او هم دلش با شهرش باشد به عضویت تیم ما در می‌آید.»

598؛ اکبر ایرانمنش با اشاره به شرایط مس کرمان، اظهار داشت: «برای تقویت تیم قصد داریم در نقل و انتقالات نیم فصل تعدادی بازیکن جذب کنیم و باید در این باره نظر کادر فنی را بپرسیم و بعد دست به کار شویم.»


وی با بیان اینکه باشگاه مس دنبال جذب آرش برهانی مهاجم استقلال است، افزود: «برهانی که بازیکن شهر کرمان است را می‌خواهیم، اما هنوز برای جذب او درخواست رسمی به باشگاه استقلال نداده‌ایم. صحبت‌هایی انجام شده و چنانچه برهانی مایل باشد که دینش را به شهر کرمان ادا کند، ما آماده مذاکره و جذب او هستیم.»


مدیرعامل باشگاه مس در خصوص اینکه پرویز مظلومی خواستار حضور برهانی در تیمش است، اظهار داشت: «آقای مظلومی احساس نیاز کرده و من هم فکر می‌کنم اگر برهانی دلش با شهرش باشد به کرمان می‌آید تا به مس کمک کند. اگر استقلال رضایتنامه برهانی را بدهد و او تمایلش را اعلام کند هیچ مشکلی برای جذب این مهاجم خوب کرمانی نداریم.»


ایرانمنش درباره وضعیت باشگاه مس گفت: «وضعیت باشگاه چندان خوب نیست که البته این موضوع مربوط به گذشته است. سعی می‌کنیم موانعی که بر سر راه است، برداریم تا مشکل مس برطرف شود و بتوانیم آینده خوبی را داشته باشیم.»


وی گفت: «خدا را شکر از وضعیت تیم رضایت داریم و بازی مقابل سپاهان هم از نگاه کارشناسان بازی خوبی بوده که از سوی تیم ما به نمایش در آمده است. امیدواریم با درایت آقای مظلومی، کادرفنی و بازیکنان خوب مس در ادامه فصل خوب کار کنیم و علاوه بر اینکه در لیگ می‌مانیم رتبه خوبی هم به دست بیاوریم.»
تسنيم
اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها