کد خبر: ۱۷۴۴۲۴
زمان انتشار: ۱۸:۴۳     ۲۵ مهر ۱۳۹۲
در آستانه سفر خالد مشعل به تهران ،یکی از گروه های تروریستی از شورشیان سوریه با انتشار بیانیه ای به رهبر سیاسی جنبشی حماس آقای خالد مشعل حمله کرده و جنبش حماس را برای برقراری ارتباط با ایران به باد انتقاد گرفته است.

به گزارش 598 به نقل از بولتن نیوز، به روزنامه اسرائیلی هارتز شیوا در این باره می نویسد: در یک پیام توییتری از سوی گروهی موسوم به ارتش اسلام که یکی از گروه های پرقدرت تروریستی مخالف دولت سوریه و امکانات و تجهیزات آنها به سخنان خالد مشعل که در یک سمپوزیوم در بیت المقدس بیان گردیده بود شدیداً‌ اعتراض کرده اند .

در آن سمپوزیوم آقای خالد مشعل درخواست کرده بود که به جنگ داخلی در سوریه خاتمه داده شود و همچنین به گروه های مخالف دولت سوریه حمله کرده و از آنها خواسته که سلاح های خود را علیه دولت سوریه کنار بگذارند و از آنها خواسته که سلاح های خود را به سمت فلسطین اشغالی نشانه بگیرد.

این نقطه نظرات گروه حماس باعث عصبانیت این گروه تروریستی شده و در بیانیه خود می گویند سازمان حماس  به خاطر ارتباطش با ایران این موضوعات را بیان می کند و به خاطر اینکه ایران به این گروه حماس کمک مالی می کند برای گرفتن کمک های مالی ایران این موضوعات را بیان می کنند.

در بیانیه این گروه آمده است وقتی که خالد مشعل از یک جهاد بزرگ در «لیونت» (سوریه جدید) به نام جنگ داخلی نام می برد او قصد دارد که یک لیسانس بین المللی برای خود کسب کند که هزینه آن روی خون هایی است که در سوریه ریخته شده است.

در ادامه بیانیه آمده است که وقتی مجاهدین اهداف خود را فراموش کرده اند او قصد دارد که از ایران ستایش کند و امیدوار است که از ایران پول بدست بیاورد و پولهایی که به او قول داده شده به او بدهند و تعجب نکنید که او دفتر مرکزی حماس را به تهران انتقال بدهد.

در ادامه بیانیه آمده است که گروه تروریستی ارتش اسلام آمده است که ما هستیم و خدا به ما کمک می کند و ما به مسجد القصی پیوستگی بیشتری داشته داریم نسبت به آقای خالد مشعل و یارانش که در حال معامله خون فرزندان و ملتشان هستند.

در بخش دیگری از بیانیه آمده است که آنهایی که تمرین جهاد را در دفاتر کارشان انجام می دهند نباید به آنهائی که جهاد می کنند بگویند که درگیری داخلی و جنگ داخلی ایجاد کرده اند.

در ادامه بیانیه آمده است که آزادی مسجد القصی بوسیله آزادی دمشق صورت می پذیرد و برای همین است که اسرائیل در جنگ سوریه هیچگونه مداخله ای نمی کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها