کد خبر: ۱۷۵۷۶۶
زمان انتشار: ۲۰:۰۷     ۳۰ مهر ۱۳۹۲
رئيس هيئت‌مديره باشگاه پرسپوليس گفت: ما با هرگونه جار و جنجال که تمرکز تيم و مسئولان باشگاه به هم بخورد مخالفيم اما راي کميته انضباطي را قانوني پيگيري مي‌کنيم.
محمد‌صادق اکبري در مورد استعفاي رويانيان اظهار داشت: با توجه به اتفاقي که افتاده ما بايد صحبت‌هاي رويانيان را بيشتر بشنويم تا در جريان خواسته‌ها و اتفاقات اخير قرار بگيريم.

به گزارش فارس،وي افزود: متن استعفاي رويانيان بين اعضاي هيئت مديره امروز خوانده شد اما از آنجايي که نظر به اين بود تا خود ايشان بايد در جلسه باشد و ابعاد مختلف و تلاش‌ها و اتفاقات اخير بررسي شود به همين دليل تصميم گرفتيم تا در جلسه بعدي درباره استعفاي رويانيان تصميم بگيريم.

اکبري ادامه داد: رويانيان بايد حرف هايش را به ما بزند. او بالاخره تلاش هاي زيادي براي باشگاه داشته و امروز هم به دليل کسالت در جلسه حضور نداشت. انشاءالله در جلسه هيئت‌مديره سه‌شنبه هفته آينده پس از اينکه صحبت‌هاي رويانيان را شنيديم و بررسي‌هاي لازم انجام شد درباره اين موضوع تصميم مي‌گيريم.

وي در خصوص آراي کميته انضباطي نيز گفت: ابتدا با نظر هيئت‌مديره از زحمات علي دايي و کادر فني بابت نتايج خوبش تقدير و تشکر ويژه‌اي داريم و انشاءالله اين موفقيت‌ها تداوم داشته باشد. به نظر من پرسپوليس هرچه آرامش داشته باشد راحت‌تر مي تواند به هدفش برسد.

رئيس هيئت مديره باشگاه پرسپوليس افزود: راي کميته انضباطي ضربه بدي به ما زده اما با توجه به اينکه به دنبال اخلاق‌مداري هستيم و از هرگونه جار و جنجال بيزاريم سعي مي‌کنيم اين موضوع را از طريق قانون، مراجع ذيربط و خود فدراسيون فوتبال پيگيري کنيم و مي خواهيم از هرگونه حاشيه‌سازي پرهيز شود. ما معتقديم که محروميت سرمربي تيممان و کسر امتياز نبايد شامل پرسپوليس مي‌شد و قطعا با جلوگيري از هرگونه حاشيه‌سازي و پرهيز از هرگونه جار و جنجال سعي خواهيم کرد با آرامش کار خود را دنبال و مسائل را قانوني از خود فدراسيون و مراجع ذيربطش پيگيري کنيم.

اکبري در پاسخ به اين سوال که امورات باشگاه چه مي‌شود گفت: تا هفته آينده که صحبت‌هاي خود آقاي رويانيان را بشنويم تمام امورات در دست خود رويانيان است و با قدرت کار را جلو مي برد.

رئيس هيئت‌مديره پرسپوليس در پايان خاطرنشان کرد: من به عنوان مسئول هيئت مديره از طرف تمام اعضا از بازيکنان و مسئولان باشگاه مي‌خواهم با آرامش کار خود را دنبال کنند تا انشاءالله در دو هفته مانده تا نيم‌فصل و بازي جام حذفي بتوانيم با خيال راحت به نتايج دلخواه برسيم و در پايان فصل نيز دل هوادارانمان را شاد کنيم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها