کد خبر: ۱۷۶۱۶۷
زمان انتشار: ۱۹:۵۹     ۰۳ آبان ۱۳۹۲
امام جمعه موقت نیکشهر گفت: بنا بر گفته مقام معظم رهبری، حذف شعار «مرگ بر آمریکا» نخستین قدم استکبار برای تسلط دوباره بر کشور ایران است.
 به گزارش 598 به نقل از خبرگزاری تسنیم از نیکشهر، حجت‌الاسلام علی بولاغ در خطبه‌های نماز جمعه نیکشهر با سفارش به تقوا و اقامه نماز و امر به معروف و نهی از منکر اظهار کرد: سلامت حکومت با حفظ ولایت است و امامت حضرت علی (ع)، عبد صالح و انسان کامل بود که در محضر پیامبر رشد کرد و به این درجه رسید.

وی افزود: وجود حضرت علی (ع) به روز غدیر ارزش و معنا دارد با این وجود، امر ولایت که باید در دست شایسته‌ترین انسان‌ها قرار می‌گرفت به دست نااهلان افتاد و جامعه آن زمان نتوانست به درستی رهبر خود را بشناسد.

خطیب جمعه موقت نیکشهر بیان کرد: اندیشه‌ها و آرمان‌های امام خمینی (ره) به عنوان اصلی‌ترین پشتوانه و بلکه جوهره و روح واقعی انقلاب اسلامی ملت بزرگ ایران همیشه مطرح بوده و هست، بنابراین قوام و تداوم عزتمندانه انقلاب اسلامی را نیز باید در وفاداری و پایبندی به مر تفکرات و اندیشه‌ها و آثار به یادگار مانده آن عزیز سفر کرده دانست.

بولاغ گفت: کاپیتولاسیون ملت ایران را تحت اسارت آمریکایی‌ها قرار داد اینکه مستشاران نظامی و غیر نظامی آمریکا با جمیع خانواده و مستخدمان آنها آزادند هر جنایتی بکنند هر خیانتی بکنند اما پلیس ایران حق بازداشت آنها را ندارد.

وی اضافه کرد: دادگاه‌های ایران حق رسیدگی ندارند چرا؟ برای اینکه آمریکا مملکت دلار است و دولت ایران محتاج به دلار است.

امام جمعه موقت نیکشهر بیان کرد: مقام معظم رهبری می‌فرماید حذف شعار «مرگ بر آمریکا» نخستین قدم استکبار برای تسلط دوباره بر کشور است، مردم شعار مرگ بر آمریکا را هرگز از زبان نینداخته‌اند.

بولاغ یادآور شد: حسین فهمیده همین سخن بس که امام خمینی (ره) جمله معروف خود را می‌فرمایند «رهبر ما آن طفل 13 ساله‌ای است که با قلب کوچک خود که ارزشش از صدها زبان و قلم بزرگ‌تر است، با نارنجک خود را زیر تانک دشمن انداخت و آنها را منهدم کرد و خود نیز شربت شهادت نوشید».

وی به روز مباهله اشاره کرد و گفت: روز مباهله پیامبر اکرم (ص) با نصارای نجران جریان مباهله به عنوان نقطه عطفی در تاریخ اسلام است جراکه در آن روز عظمت و برتری اسلام، حقانیت نبوت خاتم‌الانبیا (ص) و منزلت اهل بیت آن حضرت برای چندمین بار ثابت شد و روز مباهله به عنوان یکی از روزهای جشن و پیروزی و روز دعا و شکرگزاری در نزول سوره «هل اتی» در شأن اهل بیت پیامبر اکرم (ص) است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها