کد خبر: ۱۷۶۵۷۲
زمان انتشار: ۱۳:۳۴     ۰۵ آبان ۱۳۹۲
باز هم توسط بستگان فتنه گران کلید خورد؛
یکی کاربران دیگر نیز نوشت: "با توجه به حساسیت ها و توجهات ویژه‌ای که به تیم حفاظتی و امنیتی آقایان در حصر می‌شود، چگونه ممکن است که این تیم دست به چنین کاری بزنند؟! آیا این تیم نمی‌دانست و نمی‌داند که کوچکترین برخورد با اطرافیان هم به بیرون درز می‌کند و می‌تواند اهرم فشاری باشد برای این تیم حفاظتی و امنیتی و ...!؟
اگرچه چهار سال از ماجرای فتنه 88 می گذرد اما در این مدت، برخی از وابستگان سران فتنه در همراهی با رسانه های اپوزیسیون و ضد انقلاب، همچنان به شانتاژ خبری خود علیه جمهوری اسلامی مشغول بوده اند.

به گزارش 598 به نقل از بولتن نیوز، حوادثی که در سال 88 به رهبری سران فتنه (موسوی، کروبی و خاتمی) روی داد آنقدر ننگین و شرمگین هست که به این زودی ها از اذهان مردم ایران پاک نشود. متأسفانه علی رغم همه تلاش هایی که حاکمیت به خرج داد تا سران فتنه از نظام و مردم جدا نشوند، گویا آنها خود تمایلی به بودن در حاکمیت نداشته و با ساماندهی شورش و آشوب های خیابانی، عملا خود را از نظام و مردم جدا ساختند.

اما علی رغم همه مدارایی که نظام با سران فتنه به خرج داده، هر از چند گاهی شاهد اخباری از بستگان نزدیک آنان در رسانه های خبری هستیم. در آخرین اینگونه اقدامات، خبری است که در روز عید غدیر به نقل از دختر موسوی منتشر شد. وی مدعی شده بود هنگامی که در روز عید غدیر برای ملاقات با پدر و مادر خود رفته، مأمورین امنیتی با وی با خشونت رفتار کرده اند. این خبر بلافاصله در سایت های اپوزیسیون منتشر شد و تبدیل به موجی منفی علیه دستگاه اطلاعاتی و امنیتی کشور شد.

از دیگر سو اما خبرگزاری رسمی ایران (ایرنا) به نقل از یک مقام آگاه وزارت اطلاعات ماجرا را طور دیگری روایت کرد. وی در این مورد چنین گفت: متأسفانه پس از اتمام ملاقات، یکی از دختران ایشان دست به اقدامی خلاف ضابطه و مقررات زد و در واکنش به تذکر مأمور مربوطه، نسبت به توهین به وی و همچنین ضرب و شتم او با همکاری دو تن دیگر از منسوبین اقدام نمود.

وی گفت : هر چند که این موضوع با پا در میانی خانم زهرا رهنورد در همان مکان خاتمه یافت، لیکن متأسفانه شماری از رسانه های ضدانقلاب و بیگانه، متأثر از فضاسازی خلاف واقع عناصر بدخواه و برخی فرزندان خانم رهنورد، مطالب و مواضعی کذب و ناصواب را دستمایه ی خبری خود قرار داده و اصل ماجرا را وارونه منعکس کردند.

این ماجرا البته با واکنش کاربران شبکه های اجتماعی نیز مواجه شد. یکی از کاربران در مورد این مجرا چنین نوشت: "نظر به این‌که بنابر قواعد امنیتی، معمولاً از صفر تا صد همچه دیدارهایی فیلم‌برداری می‌شود، پس حتماً و حکماً اگر نزاعی این‌چنین که دختر جناب میرحسین روایت کرده رخ داده باشد، توسط دوربین‌های امنیتی ثبت و ضبط شده و در این صورت، هم امکان پیگیری قانونی و طرح شکایت برای خانواده آقای موسوی مهیاست (که البته قبل‌تر اثبات شده که اینان کلاً هیچ اعتقادی به قانون و قانون‌مداری ندارند) و هم امکان افشای دروغ‌پردازی‌ها و سناریوسازی‌های خانواده جناب‌شان (والبته جماعات سازماندهی‌شده پشت‌پرده‌شان) توسط نهادهای امنیتی...

یکی از این کاربران نیز نوشت: "با توجه به حساسیت ها و توجهات ویژه‌ای که به تیم حفاظتی و امنیتی آقایان در حصر می‌شود، چگونه ممکن است که این تیم دست به چنین کاری بزنند؟! آیا این تیم نمی‌دانست و نمی‌داند که کوچکترین برخورد با اطرافیان هم به بیرون درز می‌کند و می‌تواند اهرم فشاری باشد برای این تیم حفاظتی و امنیتی و ...!؟ ضمن اینکه مأموران خانم همراه دختر موسوی بوده‌اند. از سندرم و جنس زنان اینگونه بر‌می‌آید وقتی که به آنها مأموریت و کاری محول می‌شود و مهمتر اینکه وقتی در معرض چشم همگان قرار دارند و ریز به ریز حرکات آنها در زیر ذربین است، سعی بر آن دارند که کار و مأموریت خود را به نحو احسنت انجام و به پایان برسانند، اما در این قضیه مأمور زن در مقام تقابل با دختر موسوی بر‌می‌آید و مأموریتش با جنجال و زد و خورد تمام می‌شود؛ مأموریتی که می‌تواند به پای ایشان گران تمام شود!"

کاربر دیگری هم نوشت: "تو متن اولی که نوشته، گفته عکس گاز گرفتن دست را ضمیمه این متن می‌کنم که البته نکرده! آخرش هم نوشته عکس‌های دیگری هم البته گرفته شده از رئیس زندان‌بان‌ها که در صورت لزوم در اختیار دوستان قرار می‌دهم! بی‌صبرانه منتظریم هر عکس و هر فیلم و هر سند دیگه‌ای از صحنه درگیری دارید، منتشر کنید! والله اگر فیلم یا عکسی از صحنه درگیری منتشر کردید که ثابت کند مأمور گاز گرفته یا سیلی زده، از هر چی که شما بگید، کمتریم اگر هم‌صدا با شما اعتراض نکنیم."

در مجموع به نظر می رسد رأفت و مهربانی نظام موجب شده تا سران فتنه و بستگان به آنان گستاخ تر شوند. از سویی دیگر به نظر می رسد اردوگاه فتنه با اینگونه فضاسازی های رسانه ای درصدد زیر سوال بردن دسنگاه امنیتی و اطلاعاتی، به منظور فشار آوردن به نظام است. اقدامی که پیش از این، یک بار دیگر در دوره افراط گرایان اصلاح طلب نیز اتفاق افتاده بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها