کد خبر: ۱۷۶۷۵۲
زمان انتشار: ۱۹:۴۲     ۰۵ آبان ۱۳۹۲
صبح امروز یکشنبه یک مبارز گردان‌های عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش حماس در محله تل‌السلطان در شهر رفح واقع در جنوب نوار غزه به شهادت رسید.

به گزارش 598،  خبرگزاری فارس به نقل از خبرگزاری سما، صبح امروز یکشنبه یک مبارز قسامی به نام «یوسف البشیتی»(22 ساله) از محله تل السلطان در شهر رفح واقع در جنوب نوار غزه در یک ماموریت جهادی به شهادت رسید.

گردان‌های عزالدین القسام در بیانیه‌ای اعلام کرد که یکی از مبارزان این گردان‌ها در شهر رفح واقع در جنوب نوار غزه شهید شد.

در این بیانیه آمده است که شهید صالح البشیتی در داخل یکی از تونل‌های مقاومت در شهر رفح به شهادت رسید.

بر پایه این گزارش، پیکر این شهید را به بیمارستان ابویوسف النجار انتقال دادند و قرار است امروز تشییع شود.

تعطیلی گذرگاه رفح برای دومین روز

مسئولان مصری امروز یکشنبه برای دومین روز متوالی گذرگاه مرزی رفح را تعطیل کرده‌اند.

«ماهر ابوصبحه» مدیر اداره گذرگاه‌های غزه گفت که مسئولان مصری عصر جمعه به اداره گذرگاه‌ها ابلاغ کردند که گذرگاه رفح از روز شنبه تعطیل است.

وی افزود که در صورت هر گونه اطلاعات جدید درباره فعالیت‌های گذرگاه از طریق سایت وزارت امور داخلی غزه به اطلاع شهروندان خواهد رسید.

عباس: آمریکا در مذاکرات جدی است

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین با اعلام اینکه آمریکا در مذاکرات جدی است، ابراز امیدواری کرد که آمریکا بتواند این مذاکرات را به موفقیت برساند.

«محمود عباس» در مصاحبه با شبکه العربیه گفت که آمریکا تلاش‌های جدی برای موفقیت مذاکرات صلح انجام می‌دهد و امیدوار هستیم که این تلاش‌های آمریکا موفقیت‌آمیز باشد.

وی درخصوص سرنوشت آشتی با حماس نیز از آمادگی رهبران فلسطینی برای برگزاری انتخابات به محض اعلام موافقت حماس خبر داد.

عباس اظهار داشت که استمرار دودستگی لکه ننگی بر پیشانی ملت فلسطین است که هر چه زودتر باید پایان یابد.

صهیونیست‌ها ورودی‌های روستای غرب رام‌الله را بستند

شاهدان عینی گفتند که نیروهای اشغالگر اسرائیلی صبح امروز یکشنبه ورودی‌های روستاهای قبیه، شقبه و نعلین در غرب رام‌الله را مسدود کردند.

یک منبع گفت که ارتش رژیم اشغالگر موانع نظامی در ورودی‌های سه روستای مذکور قرار داده و از ورود و خروج خودروها ممانعت کردند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها