کد خبر: ۱۷۶۸۷
زمان انتشار: ۱۶:۵۱     ۲۵ مرداد ۱۳۹۰
مراسم تشييع پيكر شهيد علي اشرف ملايي جانباز جنگ تحميلي و فتنه پس از انتخابات، امروز سه‌شنبه برگزار شد.

به گزارش فارس، مراسم تشييع پيكر پاك شهيد علي‌اشرف ملايي جانباز جنگ تحميلي و فتنه پس از انتخابات، امروز سه‌شنبه از مقابل حوزه 323 مالك اشتر بسيج به سمت منزل اين شهيد برگزار شد.

شهيد ملايي در تاريخ 25 بهمن سال 89 زماني كه براي دفاع از حريم ولايت و جلوگيري از هتك حرمت‌ها توسط فتنه‌گران پا به ميدان گذاشته بود توسط اراذل و اوباش فتنه‌گر مجروح شد و پس از چند ماه بستري شدن در بيمارستان سرانجام سحرگاه يك‌شنبه به شهادت رسيد.

سردار سيدمحمود حسيني فرمانده ناحيه مالك اشتر بسيج در اين مراسم اظهار داشت: اين شهيد بزرگوار پس از دفاع مقدس در خدمت بسيج بود و در حفظ آسايش و امنيت مردم از هيچ كوششي فرو نگذاشت.

وي با بيان اينكه دشمنان نظام به اهدافشان نخواهند رسيد گفت: بسيجيان و امت حزب الله همواره در صحنه هستند و اجازه نخواهند داد پرچم بسيج به زمين بيفتد.

حسيني با اشاره به شهيد ملايي تصريح كرد:‌ اين شهيد بيش از 80 ماه در جبهه‌هاي حق عليه باطل در مقابل بعثي‌ها ايستادگي كرد همچنين در فتنه سال 88 شبانه روز در حال فعاليت و مجاهدت بود و در اثر جراحت به شهادت رسيد.

وي ادامه داد: اين شهيد فردي نبود كه نظام خدمات مادي به او داده باشد تا او خود را مديون نظام بداند بلكه فردي مستضعف بود كه با افتخار جان خود را در راه انقلاب هزينه كرد.

در ادامه اين مراسم، حجت الاسلام روحي مسئول نمايندگي ولي فقيه در ناحيه مالك اشتر بسيج گفت‌:امروز شاهد تشييع عزيزي هستيم كه بيش از 80 ماه در جبهه‌هاي حق عليه باطل در دفاع مقدس شركت داشت و دو بار تا مرز شهادت به پيش رفته بود.

روحي با اشاره به اينكه ملايي جانباز 30درصد بوده است، گفت: او شهيدي است كه بعد از دفاع مقدس در صحنه‌هاي مختلف دفاع نظام جمهوري اسلامي ايران حضور داشته است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها