کد خبر: ۱۷۷۱۰۹
زمان انتشار: ۱۱:۵۰     ۰۷ آبان ۱۳۹۲
با نزديك شدن به نقل و انتقالات نيم فصل، مثل هميشه اخبار و شايعات در تيم هاي پرطرفدار داغ مي شود.

598؛ این روزها زمزمه و شایعات در مورد نقل و انتقالات نیم فصل بسیار داغ است. روزنامه ها و سایت ها هر روز یک بازیکن را به تیمی می برند. با توجه به اینکه زمان قانونی نقل و انتقالات نیم فصل از 18 آبان تا 14 آذر مي باشد، ما به مهم ترین نقل و انتقالات بعضی تیم ها پرداختیم.


* پرسپولیس:
- غلامرضا رضایی: رفتن او قطعی است او در مصاحبه ها اعلام کرد به خاطر اینکه سال جام جهانی است و فرصت بازی می خواهد، برخلاف میلش قصد جدایی از تیم محبوبش را دارد، سه پیشنهاد خوب در جیب غلام رضایی است فقط در همین حد بدانید او به تیم رقیب و بیرون از تهران نمی رود.


- میلاد غریبی: می گویند او و خانزاده با محسن مسلمان معاوضه می شوند حتی سردار رویانیان به اصفهان رفت و توافق ضمنی ایجاد شده اما پس از بازی پرسپولیس و پدیده و درخشش خوب غریبی فعلا این انتقال منتفی است شاید مقصد بعدی او تراکتور سازی باشد.


- رضا محمدی: او به صورت قرضی از پرسپولیس جدا خواهد شد. رضا محمدی که امسال حتی يك بازی هم نکرده با بودن نیلسون و حقیقی یک سکو نشین تبدیل شده و به احتمال فراوان از تیم خود جدا خواهد شد.


- مارکو سپانوویچ: این هافبک دفاعی مونته نگرویی امسال فقط در یک بازی پرسپولیس را همراهی کرد و عملکرد مطلوبی نداشت، او نیم فصل به کشورش باز می گردد.


- قاسم دهنوی: امسال نیز مثل پارسال پرسر و صدا وارد پرسپولیس شد، بعد از حواشی اول فصل او در زمین فوتبال کار خاصی نکرد و فقط يك گل زده در کارنامه خود دارد، احتمال معاوضه او با مهدی کریمیان وجود دارد.


- علیرضا حقیقی: او هم احتمالا به دنبال فرصت بهتری خواهد گشت. حقیقی که حالا تیم ملی را هم از دست داده می خواهد هر جور شده در برزیل حضور داشته باشد.


* استقلال:
- آرش برهانی: مهاجم گل زن استقلال امسال نیمکت نشین محض بود و در این فصل تنها يك گل زده دارد. او از این وضع بسیار ناراحت است و قصد جدایی دارد. برهانی دو پیشنهاد خیلی خوب دارد یکی مس کرمان و دیگری تراکتور سازی تبریز.


- علیرضا نیکبخت واحدی: در این فصل بسیار ضعیف بود و خیلی در ترکیب قرار نگرفت. نیکبخت هم اعتراضی به این موضوع ندارد چون میداند امیر قلعه نويی رفاقتی او را آورد اما به خاطر عملکرد نامطلوب او در لیست فروش قرار دارد. کسی چه میداند شاید یکی از بازیکنان پر حاشیه اخیر فوتبال ایران به زودی خداحافظی کند!


- فردین عابدینی: امیر قلعه نويی او را جای حمودی به استقلال آورد اما عملکرد عابدینی در استقلال مطلوب نبود. شنیده ها حاکی است قرار است عابدینی با میلاد فخرالدینی معاوضه شوند و باشگاه استقلال مبلغی را نیز به تیم تراکتور پرداخت کند.


- امیرحسین صادقی: امیرحسین که از بازیکنان محبوب قلعه نویی بود به دلیل نمایش نه چندان خوب و البته به دلیل مصاحبه علیه رحمتی در مرز خروج از استقلال است. شاید او با فرشید طالبی تعویض شود که او هم در تراکتور شرایط خوبی ندارد.


* تراکتور سازی:
- ربیع خواه و ایرانپوریان: متاسفانه این دو بازیکن دچار مصدومیت طولانی مدت شدند و از لیست تراکتور سازی خط خوردند.


- جواد کاظمیان: او که با انژی مضاعفی تمرینات پیش فصل را شروع کرد اما به نیکمت تراکتور چسبیده و کمتر به بازی گرفته شده است، مقصد احتمالی او شاید اصفهان باشد.


- فرشید طالبی: بعد از یک نیم فصل ناموفق فرشید خیلی دوست دارد برود. اما آیا او را آزاد می کنند؟


* سپاهان:
- آرش افشین و یعقوب کریمی: هر دوی این بازیکنان که به عنوان ستاره به سپاهان رفته اند بعد از یک نیم فصل کاملا ناموفق به دنبال خروج هستند اما بعید است که سپاهان رضایتنامه این دو بازیکن را صادر کند.


- رادومیر جالوویچ: این مهاجم همزبان زلاتکو کرانچار در شرایط خوبی نیست و طرفداران سپاهان از او ناراضی اند. جالوویچ به احتمال زیاد نیم فصل از سپاهان می رود.


* فولاد خوزستان:
-  فرزاد حاتمی: پس از حضور موفق در استقلال و البته مشکل پیدا کردن با قلعه نویی؛ فولادی ها او را به عنوان جانشین آرش افشین به خدمت گرفتند. اما پس از چند بازی درخشش، ناگهان به نیمکت دوخته شد و ذخیره پریرا شد. حالا حاتمی باید آرزوهایش را جای دیگری دنبال کند. چهارمین تیم در یک فصل و نیم اخیر!


- عباس محمدرضایی: وی هم سرنوشتی مانند حاتمی دارد. محمدرضایی که در نیم فصل گذشته با امید های فراوان از شیراز به تهران نقل مکان کرد در تیم قلعه نویی توفیقی نیافت و به فولاد رفت. او در اهواز بسیار کم به میدان رفت و حالا عنوان کرده در سال جام جهانی می خواهد به تیم دیگری برود.


- از خوزستان خبر می رسد احتمالا یکی از دروازه بان های تیم و همچنین وفا هخامنش از تیم جدا خواهند شد.
سايت گل
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها