کد خبر: ۱۷۷۵۰۱
زمان انتشار: ۱۲:۴۱     ۰۸ آبان ۱۳۹۲
پس از تجمع اعتراض‌آميز عده‌اي از اهالي هشتگرد روبروي فدراسيون، علی پروين گفت: «من و مال مردم‌خوري؟!»

598؛ اتفاق عجيب ديروز روبروي فدراسيون فوتبال رخ داد، اتفاقي فوق عجيب! حدود 40 نفر از اهالي هشتگرد از ساعت 10:30 ديروز مقابل فدراسيون فوتبال جمع شدند و به علي پروين بابت خانه‌هاي هشتگرد اعتراض‌هايي داشتند و معتقد بودند كه سرشان كلاه رفته است!

 

اين افراد كه ميان آنها خانم هم ديده مي‌شد از مسئولان فدراسيون فوتبال درخواست داشتند تا اتفاقاتي كه براي آنها در هشتگرد افتاده را پيگيري كنند و علي پروين را در اين خصوص به همراه شريكش بازخواست كنند.

 

اين افراد حدود يك ساعت مقابل فدراسيون فوتبال ايستادند و سپس با حضور پليس 110 و برخي از مسوولان فدراسيون ساعت 12:10 محل فدراسيون را ترك كردند. آنها معتقد بودند خانه‌هايي كه به آنها فروخته شده مشكلاتي دارد و با اين مشكل دست و پنجه نرم كرده‌اند. حالا بايد سراغ علي پروين رفت. ماجرا چيست؟ داستان از چه قرار است؟

 

علي پروين در مورد تجمع تعدادي از ساكنان هشتگرد مقابل فدراسيون فوتبال در اعتراض به خانه‌هاي هشتگرد گفت: «ببينيد نياز به گفتن من نيست، من كاري به اين مسائل ندارم. اول بايد اين را بگويم من آدمي نيستم كه روزي مردم را بخورم، چون نيازي به اين كار ندارم. خدا به حدي به ما داده تا دست خودمان و بچه‌هايمان به دهن‌مان برسد. خدا را صد هزار مرتبه شكر.»

 

وی افزود: «اما به موضوع هشتگرد برمي‌گرديم، به نظرم اين افراد كار خوبي كردند كه مقابل فدراسيون جمع شدند، اين ماجرا به حدود 8 يا 10 سال پيش برمي‌گردد، زماني كه يكي از دوستان من قصد داشت در هشتگرد سرمايه‌گذاري كند و از من هم دعوت كرد.»

 

پروین در ادامه گفت: «ما هم در گوشه زندگي‌مان پولي داشتيم و مثل همه آدم‌ها دست به يك سرمايه‌گذاري زديم و اين كار را با دوستم، آقاي تاج‌الديني انجام دادم و حدود 200 خانه نيمه كاره را در هشتگرد كه آن وقت مثل الان بال و پر نداشت را خريديم. ‌اگر اشتباه نكنم، پس از گذشت زماني با 5 ميليون تومان يكسري را صاحبخانه كرديم و قرار شد براي بقيه وام بگيريم و آنها قسطش را بدهند. ‌البته من سرم شلوغ بود و همه چيز را به دوستم سپردم و فقط به‌عنوان يك سرمايه‌گذار شركت كردم؛ همين و بس.»

 

پروين حرف‌هاي ديگري هم دارد: «بالاخره آدم وقتي يك خانه مي‌خرد دچار هزار مشكل مي‌شود. پس از گذشت مدتي دوستمان در اين سرمايه‌گذاري دچار مشكل شد و در خصوص وام‌ها و بانك مربوطه به مشكلاتي خورد. پس از اينكه اين بنده خدا دچار مشكلاتي شد كه بايد 900 ميليون پرداخت مي‌كرد، همه چيز قاطي شد. اين بنده خدا به خاطر مشكلات نتوانست اين پول را پرداخت كند كه كم‌كم انباشته شد و حدود 4 ميليارد شد.

 

مدیر فنی پرسپولیس ادامه داد: «پس از اينكه ديديم خيلي دچار مشكل شده‌ايم، خودم آستين بالا زدم و با پيگيري‌ها از بانك از شخصيت خودم استفاده كردم تا بتوانم دست مردم را بگيرم به همين دليل با بانك به توافقات خوبي رسيديم و من از كساني كه در خانه‌ها مستقر بودند، كمك خواستم تا اين مشكل را حل كنيم. هيچ كس گوش نكرد تا مشكلاتمان چند برابر شد. خيلي‌ها مي‌توانستند با اينكه با 5 ميليون صاحب خانه شدند با 3 يا 4 ميليون اين مشكل را حل كنند.»

 

پروين به نكات ديگري هم اشاره دارد: «‌وقتي ديدم برخي از اين افراد دستشان به دهنشان نمي‌رسد باز هم وارد ماجرا شدم، حتي گفتم مبلغ 600 تا 700 ميليون را من مي‌دهم مابقي را كه حدود 200 يا 300 ميليون را ساكنان جمع كنند تا اين مشكل حل شود ولي آقايان انگار نه انگار. مثل طلبكار با ما بودند، آنها نمي‌دانستند با 5 يا 6 ميليون در اين خانه‌ها نشسته‌اند و هرچه گفتيم هيچ‌كس گوش نكرد.»

 

پروين ادامه داد: «البته بايد اين موضوع را بگويم من بعد از دو ماه كه اين شراكت را قبول كردم وقتي ديدم مشكلات خيلي زياد است و همه مثل طلبكاران هستند سهم خودم را فروختم و پايم را از اين ماجرا كنار كشيدم ولي اشتباه من اين بود كه به بانك اعلام نكردم كه اين اتفاق افتاده البته اسناد و مداركش را كامل دارم. من حتي علي‌رغم اينكه بعد از دو ماه ديگر نقشي در اين مورد نداشتم حتي به بانك صادرات رفتم و صحبت‌هاي خوبي را براي رفع مشكلات داشتم اما همه ساكنان عزيز ما را تهديد كردند و خيال مي‌كردند كه چه خبر است. البته آقاي تاج‌الديني هم كه آن زمان شريك ما بود، معتقد بود كه اين خانواده‌ها بايد كمك مي‌كردند چون 10 سال است كه در خانه‌ها با 5 يا 6 ميليون نشسته‌اند اما هيچ‌كس گوش نكرده است. ما قرار بود براي هر خانه حدود 6 ميليون وام بگيريم كه البته بعد از مدتي كمتر شد ولي در كل به دليل مشكلات نشد حالا نمي‌دانم اين افراد به دنبال چه هدفي بودند كه براي من مقابل فدراسيون جمع مي‌شوند. آقايان من مال مردم‌خور نيستم، اشتباه كرديد.»

 

پروين در پايان در پاسخ به سوالي كه چه راه حلي براي رفع اين مشكل داريد، گفت: «تا به امروز پيگير بودم ولي حالا كه آقايان و ساكنان محترم 10 سال در اين خانه‌ها با 5 يا 6 ميليون نشسته‌اند خودشان مي‌دانند مشكل‌شان را حل كنند. ما مي‌خواستيم دست شان را بگيريم اما ديديم اين دوستان دنبال مسائل ديگري هستند كه قانوني ان‌شاءا... مساله پيگيري مي‌شود.»

ایران ورزشی

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها