کد خبر: ۱۷۷۶۸۱
زمان انتشار: ۱۹:۲۹     ۰۸ آبان ۱۳۹۲
سرمربي اينترميلان تاکيد کرد تيمش شايسته پيروزي مقابل آتالانتا بوده و از اين پس بايد هوشمندانه‌تر عمل کنند.
آتالانتا در ديدار آغازين هفته دهم ليگ فوتبال ايتاليا موفق شد در اتلتي آتزوري دو ايتاليا، اينترميلان را با نتيجه يک بر يک متوقف کند.

در اين ديدار ريکاردو آلوارز 16 براي اينتر و ژرمن دنيس 25 براي آتالانتا گلزني کردند. نرآتزوري با اين تساوي 19 امتيازي شد و در رده چهارم جاي گرفت. آتالانتا هم با 13 امتياز هشتم است.

والتر ماتزاري که از ابتداي اين فصل هدايت اينترميلان را به عهده گرفته است در خصوص اين ديدار به اسکاي اسپورت ايتاليا گفت: به نظر من تيمم شايسته آن بود که پيروزي را از آن خود کند. اگر به موقعيت‌هاي ساخته شده دو تيم نگاهي بيندازيد مي‌بينيد که شانس‌هاي بسياري داشتيم اما گل نزديم. بايد در حمله‌هايمان بيش از اين هوشمندانه عمل کنيم. البته بايد بياموزيم در دوراني که ديگو ميليتو را در اختيار نداريم هم بتوانيم دروازه حريفان را باز کنيم.

ماتزاري افزود: زماني که از حريف پيش بوديم خيلي ساده برتري‌مان را از دست داديم. همه بازيکنانم بايد بياموزند که براي رسيدن به رتبه‌هاي بالاتر بايد بهتر از اين‌ها بجنگند. آتالانتا تيمي قدرتمند شده است و بايد با احترام از استفانو کولانتونو که تيم خوبي ساخته است صحبت کنم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها