کد خبر: ۱۷۷۷۳۶
زمان انتشار: ۲۰:۰۱     ۰۸ آبان ۱۳۹۲
تاج از انتخاب مدیرعامل اسبق باشگاه سپاهان به عنوان مشاور سازمان لیگ خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت سازمان لیگ، مهدی تاج گفت:برنامه‌های مدونی را برای پیشرفت فوتبال باشگاهی در دستور کار داریم.

یکی از اهداف سازمان لیگ برگزاری منظم مسابقات است و باید علاوه بر آن فاصله کمی و کیفی رقابت‌های دسته اول، دوم و سوم را با لیگ برتر کاهش دهیم.

نایب رئیس فدراسیون فوتبال افزود: برای رسیدن به این اهداف باید برنامه ریزی دقیقی انجام داد و نیاز مند اعتبار مالی هستیم. البته در این مورد با علی کاظمی دبیر سازمان لیگ و غلامرضا بهروان رئیس کمیته مسابقات جلسه‌ای برگزار کرده‌ایم.

رئیس سازمان لیگ بیان کرد: قصد داریم برای پیشبرد اهداف خود از محمد رضا ساکت به عنوان مشاور در سازمان لیگ استفاده کنیم ،وی از تجربه لازم برای کمک به سازمان لیگ برخوردار است و سال‌ها نیزعضو هیئت رئیسه بوده است.اقداماتی برای درآمدزایی به نفع باشگاه‌ها انجام داده‌ایم و از آن فقط برای کمک به باشگاه‌ها استفاده می‌کنیم. هیئت رئیسه سازمان لیگ را هم در جریان این امر قرار داده‌ایم و به زودی آن را اعلام خواهیم کرد.

نایب رئیس فدراسیون فوتبال افزود: باید فروش بلیت الکترونیکی در تمام ورزشگاه‌ها اجرا شود و این امر می‌تواند برای رفاه تماشاگران بسیار مفید باشد تا آنها بدون دغدغه بازی های مورد علاقه خود را از نزدیک تماشا کنند.

رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران گفت :در مورد فوتبال بانوان ایران نیز باید تلاش کنیم باشگاه‌های لیگ برتر تیم‌های  بانوان خود را برای حضور در مسابقات لیگ فوتبال و فوتسال بانوان تشکیل دهند تا کیفیت این بازی‌ها نیز افزایش یابد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها