کد خبر: ۱۷۸۱۸۰
زمان انتشار: ۱۰:۵۸     ۱۱ آبان ۱۳۹۲
مسئول سازمان بسیج دانشجویی کرمان:
مسئول سازمان یسیج دانشجویی استان کرمان با بیان اینکه مقاله روزنامه بهار رهبری سیاسی ائمه رانفی کرده است ،گفت:مجازات تو قیف کم است،مطالبه ما از وزارت ارشاد لغو مجوز این روزنامه است.

به گزارش 598 به نقل از خبرنگار «خبرگزاری دانشجو »ازکرمان سیاوش مسلمی دقایقی پیش در جمع مسئولین بسیج دانشجویی مراکز آموزش عالی شهر کرمان اظهار داشت 13 آبان سالروز جهانی مبارزه با استکبار جهانی است ودر اینروز تسخیر لانه جاسوسی، تبعید حضرت امام(ره) و کشتار دانش‌آموزان به سر کردگی آمریکای جنایتکار انجام شده است.

وی افزود: اسناد به دست آمده از لانه جاسوسی نشان می دهد که در استکبار در سال 58 درصدد از بین بردن انقلاب نو پای اسلامی بوده است .

مسلمی با اشاره به جنایات آمریکا بر علیه ایران افزود: کودتای 28 مرداد، تحمیل قانون کاپیتولاسیون، به شهادت رساندن دانشجویان در 16 آذر32 و دانش آموزان در 13 آبان 57 تنها گوشه‌ای از جنایات آمریکا علیه ملت ایران است که در همه آنها مردم ایران تحقیر شده اند.

وی با بیان اینکه به آمریکا اعتمادی نیست، گفت: ومسئولین کشور درمذاکره نیز به استکبار اعتماد نکنند.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان کر مان افزود: پیرو زی انقلاب اسلامی از ابتدا تا کنون با حضور مردم در صحنه واستکبار ستیزی با «شعار مرگ بر آمریکا »بوده وامسال در 13آبان این شعار را کوبنده تر از هر سال فریاد خواهیم زد.

وی با اشاره به اینکه شعار استکبار ستیزی بخشی از هویت دینی و ملی ماست، گفت: مردم جمهوری اسلامی ایران ودانشجویان هوشیار با حضور گسترده در راهپیمایی 13آبان به دشمنان نشان خواهند داد که در برابر مستکبران و زورگویان عالم هرگز کوتاه نمی آیند.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی استانکر مان با اشاره به مقاله روزنامه بهاربا عنوان امام، پیشوای سیاسی یا الگوی ایمانی افزود: این مقاله اصل امامت به معنای حکومت و رهبری سیاسی را نفی کرده است و مجازات تو قیف کم است ،مطالبه ما از وزارت ارشاد لغو مجوز این روزنامه است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها