کد خبر: ۱۷۸۴۰
زمان انتشار: ۱۱:۱۸     ۲۷ مرداد ۱۳۹۰
هفدهم رمضان 373 هجری قمری بود که پروردگار عالمیان از لسان منجی آخرالزمان ـ عجل الله تعالی فرجه الشریف ـ برای مردی که قامت نماز را به سوی کعبه می گزارد ماموریتی خطاب کرد تا حسن بن مثله جمکرانی کعبه ای بنا کند که عاشقی وانتظار را تفسیر کند
سرویس فرهنگی پایگاه 598 – هادی دریس/ هفدهم رمضان 373 هجری قمری بود که  پروردگار عالمیان  از لسان منجی آخرالزمان ـ عجل الله تعالی فرجه الشریف ـ  برای مردی که قامت نماز را به سوی کعبه می گزارد ماموریتی خطاب کرد تا حسن بن مثله جمکرانی کعبه ای بنا کند که عاشقی وانتظار را تفسیر کند و در این میان، میعادگاهی برای چشم انتظاران حضرت موعود ـ عجل الله تعالی فرجه الشریف – شود .



دلسوختگانی که به گردهم آیند  و با نمازی از تار وپود عبودیت ، طواف عشق بجای آورند.

واینگونه بود که مسجد حضرت صاحب الزمان ـ عجل الله تعالی فرجه الشریف ـ  در نزدیکی شهر مقدس قم در کنار روستای جمکران ساخته می شود  که تا ابد همچون نگینی سبز قبله گاه دلهای منتظر شود.

از میان روزهایی که در مهمانی خدا به سر می بریم در ایستگاه هفدهم ، درمنزلگاه  بندگی وعاشقی توقف می کنیم و تامل می کنیم.

در این بحر بیکران امامت وولایت قدری که عمیق تر می شویم ،به خود می آییم ونجوایی جان دل را نوازش می دهد که کسی باید بیاید و توی ِ بنده برای آمدنش ماموریت داری

آری ! تو ماموری تا زمینه ساز شوی ، تو ماموری تا در استقرار عدل ، قسط ،مهرورزی ومهربانی سهیم شوی... تو باید کوله بار رزمندگی وعاشقی را در مسیر پرپیچ وخم رسیدنش پرازتوشه سازی .

و نهان خانه دلت را با عطرناب ولایت  از زنگارهای غیر اوشستشو دهی و با نام زیبای او جلا دهی و صبر کنی....

به امید روزی که ذخیره الهی در زمین به اذن پروردگار از پس پرده غیبت ظاهر شود وبیاید.

اللهم عجل لولیک الفرج.
 
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها