کد خبر: ۱۷۸۵۰
زمان انتشار: ۱۲:۰۳     ۲۷ مرداد ۱۳۹۰
شب گذشته ماموران مرزبانی هنگ میرجاوه در یک درگیری یک ساعته موفق شدند دو شرور را به هلاکت رسانده و از آنها 15 کوله پشتی دارای آب و غذا و دو قبضه سلاح کشف و ضبط کنند
فرمانده مرزبانی کشور گفت:‌ روز گذشته تروریستهای گروه جندالشیطان قبل از ورود به خاک کشور در درگیری مسلحانه با نیروهای مرزبانی متواری شدند.
به گزارش 598 به نقل از زاهدان پرس، سردار حسین ذوالفقاری در یک نشست خبری با برشمردن مشکلات مرزی ایران و افغانستان تاکید کرد:‌ کمیته مشترکی برای تشخیص نقاط صفر مرزی تشکیل شده است تا اختلافات رفع شوند. همچنین در مواردی مرزبانان افغانی به کشاورزان ایرانی تعرض کرده بودند که این تعرض با واکنش سریع نیروهای مرزبانی ایران پاسخ داده شد.
درگیری نیروهای مرزبانی با جندالشیطان

سردار ذوالفقاری با بیان درگیری یک ساعته ماموران مرزبانی با باقی مانده گروهک جندالشیطان تصریح کرد: شب گذشته ماموران مرزبانی هنگ میرجاوه در یک درگیری یک ساعته موفق شدند دو شرور را به هلاکت رسانده و از آنها 15 کوله پشتی دارای آب و غذا و دو قبضه سلاح کشف و ضبط کنند.

براساس اظهارات مرزبانان احتمالاً 20 شرور که وابسته به گروه جندالشیطان (سپاه صحابه) بودند قصد تعرض به جاده و انجام عملیات تروریستی را داشتند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها