کد خبر: ۱۷۸۶۰۴
زمان انتشار: ۱۰:۴۲     ۱۲ آبان ۱۳۹۲
صالحی‌:
عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه تربیت مدرس گفت: شعار مرگ بر آمریکای ملت ما به معنای مرگ بر خوی استکبارگری و استثمارگری آمریکاست و این شعار برآمده از واقع‌بینی تاریخی مردم ایران است.

هاتف‌الرحمان صالحی عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه تربیت مدرس در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، اظهار داشت: اگر قرار باشد جنایات آمریکا نسبت به ملت ایران را تدوین کنیم، یک کتاب قطور خواهد شد.

وی افزود: ایجاد ساواک، کودتا، حمایت از عراق در جنگ تحمیلی علیه ایران، تحمیل قانون کاپیتولاسیون و اعمال تحریم‌های ظالمانه گوشه‌ای از جنایات آمریکا علیه ملت ایران است.

این فعال دانشجویی با تاکید بر اینکه شعار مرگ بر آمریکا برآمده از واقع‌بینی تاریخی مردم ایران است،‌ خاطرنشان کرد: در این مدت خوی استکباری آمریکا نه تنها کمتر نشده بلکه به صورت دست چدنی زیر دستکش مخملی درآمده است. تا زمانی که شعار مرگ بر آمریکا در کشور وجود داشته باشد، تسلط دوباره آمریکا بر ایران نیز غیرممکن خواهد بود.

صالحی ادامه داد: شعار مرگ بر آمریکا مردم ما به معنای مرگ بر خوی استکبارگری و استثمارگری آمریکاست.

عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه تربیت مدرس در واکنش به سخنان اخیر سیدمحمدخاتمی در خصوص رفع حصر سران فتنه اظهار داشت: تا زمانی که همفکران موسوی و کروبی از جمله خاتمی نپذیرند که سال 88 چه ظلم بزرگی را به مردم و نظام تحمیل کردند، حصر باقی خواهد ماند.

وی در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: خاتمی باید بداند در جایگاهی نیست که درباره مسائل کشور نظر بدهد. بر همین اساس خاتمی باید در ادبیات خود تجدید نظر کند و بداند که دیگر نمی‌تواند برای نظام نسخه بپیچد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها