کد خبر: ۱۷۸۶۰۹
زمان انتشار: ۱۰:۴۸     ۱۲ آبان ۱۳۹۲
شماره 8 تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: «فوتبال و سينما از رييس تا آبدارچي‌اش حاشيه دارد.»

598؛ علي كريمي اين روزها شرايط خوبي دارد. جادوگر كه در بازي اخير تراكتوري‌ها يكي از خوب‌هاي ميدان بود توانست پايه‌گذار 2 گل تيمش باشد و بازگشت پرفروغي داشته باشد.

 

با جادوگر در مورد اتفاق‌هاي اخير فوتبال و سریال پژمان به صحبت پرداختيم.

 

* بازي خوبي داشتي و توانستي پايه‌گذار دو گل تيمت باشي.

- من كار خودم را كردم. تيم‌ ما توي اين بازي خوب كار كرد و به همين دليل بود كه نتيجه گرفت. همان‌طور كه گفتم من كار خودم را كردم، فقط همين.

 

* راستي با پيمان قاسم‌خاني صحبت مي‌كرديم و او پرسيد كه آيا علي كريمي سوژه جديد سريال پژمان را در مورد مسايل بازيگرها ديده است يا نه؟

- بله ... ديدم!

 

* توي اين قسمت بازيگراني چون رامبد جوان، فرهاد آييش و اميرحسين رستمي وارد ماجرا شدند و گوشه‌اي از ماجراهاي بازيگرها هم به نمايش گذاشته شد.

- فكر مي‌كنم اگر در مورد اين چيزها صحبت نكنيم خيلي بهتر است! اين چيزي كه آقا پيمان (قاسم‌خاني) نوشته فقط در حد "جويدن" بود! خيلي "ملو" و شيك توي چند دقيقه بازيگرها را جويد تا بگويد در مورد آنها هم نوشته‌ام. من نمي‌خواهم توي كار اين دوستان دخالت كنم ولي از اين طرف يك سريال مي‌سازند و توي كار فوتباليست‌ها مي‌گذارند و از آن‌ طرف چند دقيقه عليه هنري‌ها و بازيگرها برنامه مي‌سازند.

 

* پژمان جمشيدي مي‌گفت كه قاسم‌خاني‌ها فوتباليست‌ها را بيشتر از هنري‌ها دوست دارند!

- ... ولي چي؟ اي‌كاش يك سريال هم مي‌‌ساختند و مثلا توي آن نشان مي‌دادند كه وقتي يك علاقه‌مند مي‌خواهد بازيگر شود، چه پروسه‌ها و مشكلاتي را بايد طي كند. دوستان كه توي اين قضايا هستند بدون شك در مورد اين مسايل زياد ديده‌اند و شنيده‌اند!

 

* پيمان قاسم‌خاني مي‌گفت كه علي كريمي به‌خاطر هوش زيادش متوجه مابقي سريال پژمان شد و در مورد حضور بازيگرها در اين سريال صحبت كرد.

- ايشان لطف دارند و كارنامه قاسم‌خاني بيانگر همه‌چيز در مورد اوست. به نظر من فوتبال و سينما توي خيلي از حاشيه‌ها و خيلي از مسايل شبيه هم هستند. از رييس تا آبدارچي حاشيه دارند و من دوست داشتم كه اين اتفاق جدا از فوتبالي‌ها براي بازيگرها هم بيفتد و فكر مي‌كنم كه بازيگرها هم اين پتانسيل را دارند. البته من با بعضي از بازيگرها هم دوست هستم و آنها را مي‌شناسم و فكر نكنيد كه اگر اين حرف‌ها را مي‌زنم، قصد و منظور خاصي دارم.

 

* در مورد خداحافظي فرهاد مجيدي چه صحبتي داري؟

- به نظر من فرهاد مجيدي مي‌توانست توي ورزشگاهي خداحافظي كند كه پر باشد. من نمي‌دانم چرا اين اتفاق افتاد و فقط شنيدم كه حتي مسئولان باشگاه استقلال هم از اين قضيه بي‌خبر بودند. به هر حال هر كسي صلاح كار خودش را مي‌داند و من به سهم خودم براي فرهاد مجيدي توي همه عرصه‌هاي زندگي و مسايل ورزشي‌ آرزوي موفقيت مي‌كنم.

 

* راستي ماجراي حضور تو در يك روستاي دورافتاده و كمكي كه به اهالي اين روستا كرده بودي، چه بود؟

- چنين چيزي نبوده! من سر تمرين هستم! در مورد اين قضيه هم چيزي ننويس... اصلا تكذيب كن!

روزنامه گل

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها