کد خبر: ۱۷۸۷۲۸
زمان انتشار: ۱۳:۵۱     ۱۲ آبان ۱۳۹۲
سال ۱۹۷۸ اتفاق عجیبی در ایالت کالیفرنیا آمریکا رخ داد؛ یک خودروی فراری مدل سال ۱۹۷۴ که در زمان خود حداقل ارزشی معادل ۱۸ هزار دلار داشت، ۴ سال پس از آنکه ناپدید شده بود، در حیاط پشتی یک خانه در لس‌آنجلس توسط چند کودک پیدا شد.

به گزارش 598 به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از لس‌آنجلس تایمز، سال 1978 اتفاق عجیبی در ایالت کالیفرنیا آمریکا رخ داد؛ یک خودروی فراری مدل سال 1974 که در زمان خود حد اقل ارزشی معادل 18 هزار دلار داشت، 4 سال پس از آنکه ناپدید شده بود، در حیاط پشتی یک خانه در لس‌آنجلس توسط چند کودک پیدا شد.

این کودکان هنگامی که در حال بازی و کندن زمین حیاط خانه‌ای در خیابان 119 منطقه لنوکس بودند، ناگهان متوجه یک جسم غیرطبیعی در زیر زمین می‌شوند.

آنها با دیدن این جسم پلیس را خبر می‌کنند و با آمدن دو افسر گشت منطقه‌ای، این خودروی فراری توسط یک لودر و چند بیل دستی بیرون آورده می‌شود.

از روز سه‌‌شنبه، 7 فوریه 1978 (18 بهمن 1356) که این خودروی لوکس مدل 264 دینو فراری از زیر خاک بیرون کشیده شد، تا کنون پرونده سرقت آن یک معما باقی مانده است.

به گفته ماموران پلیس، این خودرو در ماه اکتبر سال 1974 توسط شخصی به نام "روزندو کروز" خریداری شده بود و دو ماه بعد در ماه دسامبر، گزارش سرقت این اتوموبیل توسط وی به پلیس ارائه شد.

پلیس همچنین اعلام کرد که نه ساکنان این خانه و نه مالکان آن چیزی درباره این اتوموبیل نمی‌دانستند، که موجب شد پرونده سرقت این اتوموبیل همچنان حل نشده باقی بماند.

اما نکته جالب این خودرو این بود که پس از 4 سال زیر خاک ماندن به جز سوراخ کوچکی که در بالای چراغ عقب دیده می‌شد بدنه و موتور آن هنوز کاملا سالم بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها