کد خبر: ۱۷۸۸۵۰
زمان انتشار: ۱۹:۳۵     ۱۲ آبان ۱۳۹۲
يازدهمين هفته از ليگ دسته اول فوتبال ايتاليا با پيروزي نراتزوري در خانه اودينزه و شکست خانگي لاتزيو برابر جنوا پيگيري شد.
در ادامه ديدارهاي هفته يازدهم سري A، امشب (يکشنبه) 5 ديدار برگزار شد که در مهم‌ترين آنها، اينتر در خانه تيم اودينزه با نتيجه 3 بر صفر به برتري دست پيدا کرد. در اين ديدار رودريگو پالاسيو در دقيقه 25 ، آندره‌آ رانوکيا در دقيقه 30 و ريکي آلوارس در دقيقه 90 گل‌هاي اينتر را به ثمر رساندند تا اين تيم 22 امتيازي شده و به پله چهارم جدول رده‌بندي سري A صعود کند.

به گزارش تسنيم،امشب همچنين لاتزيو در خانه‌اش، ورزشگاه المپيکوي شهر رم، ميزبان جنوا بود و برابر ميهمان خود با نتيجه 2 بر صفر تن به شکست داد. يوراي کوکا در دقيقه 60 و آلبرتو جيلاردينو در دقيقه 72 گل‌هاي جنوا را به ثمر رساندند تا اين تيم با 14 امتياز در رده هشتم جدول قرار بگيرد.

در ساير ديدارهاي امشب نتايج زير رقم خورد:

ليورنو يک - آتالانتا صفر

هلاس ورونا 2 - کالياري يک

سامپدوريا 3 - ساسولو 4

در تنها ديدار باقي‌مانده از هفته يازدهم سري A امشب رم صدرنشين براي کسب يازدهمين برد متوالي خود در اين فصل از رقابت‌ها به خانه تورينو رده چهاردهمي مي‌رود. در جدول رده‌بندي سري A، رم با 30 امتياز صدرنشين است و تيم‌هاي ناپولي و يوونتوس، هر 2 با 28 امتياز و برحسب تفاضل گل به ترتيب در رده‌هاي دوم و سوم قرار دارند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها