کد خبر: ۱۷۹۷۳۸
زمان انتشار: ۱۰:۱۶     ۱۵ آبان ۱۳۹۲
نماینده مردم ایلام، ایوان، مهران، سیروان، چرداول و ملکشاهی در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: تردد انفرادی زوار در مرز مهران آزاد می‌شود.

احمد شوهانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: در دیداری که با دکتر روحانی  در حاشیه مراسم رأی اعتماد به وزرای پیشنهادی ورزش، آموزش و پرورش و آموزش عالی در مجلس شورای اسلامی انجام پذیرفت پیرامون مشکلات ویژه ایلام بحث و تبادل نظر شد.

وی ادامه داد: در این دیدار خواسته‌های به حق مردم ایلام مبنی بر بهبود تردد زوار به صورت انفرادی در مرز مهران مطرح شد.

این نماینده مجلس اضافه کرد: در این راستا نیز نامه‌ای به رئیس جمهور ارائه شده و خواسته مردم ایلام به صورت مکتوب در اختیار وی قرار گرفت.

نماینده مردم ایلام، ایوان، مهران، سیروان، چرداول و شوهانی در مجلس تصریح کرد: بر اساس این پیگیری‌ها طی روز گذشته دکتر جهانگیری معاون رئیس جمهوری با اینجانب تماس حاصل کرد.

شوهانی اظهار داشت: در این تماس دکتر جهانگیری اعلام کرد که دکتر روحانی به بنده ماموریت داده که در مورد مرز بین‌المللی مهران جلسه‌ای برگزار شود و کمیته‌ای برای تغییر وضعیت مهران تشکیل شود.

وی ادامه داد: با مذاکراتی که بین بنده جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری صورت پذیرفت قرار شده در آینده نزدیک نشستی با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، نماینده خبرگان رهبری، نمایندگان مجلس و استاندار ایلام و همچنین مسئولین لشگری و کشوری مرتبط با موضوع در این زمینه برپا شود.

نماینده مردم ایلام، ایوان، مهران، سیروان، چرداول و ملکشاهی در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: بر اساس به زودی این نشست برگزار شده و به زودی تردد انفرادی زوار در مهران آزاد می‌شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها