کد خبر: ۱۷۹۸۴۳
زمان انتشار: ۱۸:۳۸     ۱۵ آبان ۱۳۹۲
در پی حادثه تیراندازی در روستای فشیان چرام، یک پسر 17 ساله و یک دختر 13 ساله مورد اصابت گلوله قرار گرفتند.

حادثه تیراندازی در روستای فشیان چرام

به گزارش 598 به نقل از فارس، بار دیگر یک نزاع خونین در شهرستان چرام تلفن مرکز اورژانس 115 را به صدا درآورد.


حادثه زمانی رخ داد که به گفته شاهدان، یک اختلاف خانوادگی به نزاع و درگیری انجامید و در پی آن دست به اسلحه شدن یکی از افراد به تیر خوردن دو نوجوان دختر و پسر منجر شد.

به گزارش فارس، نزاع‌های دسته‌جمعی در این استان همواره یکی از نگرانی‌های مسئولان بوده که اگر چه آمار از کاهش چشمگیر آن‌ها حکایت دارد، ولی در این بخش همچنان به کارهای پیشگیرانه و فرهنگی نیاز است. 

سخنگوی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی 115 امروز در این رابطه و در جمع خبرنگاران گفت: اسلحه به کار گرفته شده در این حادثه تیراندازی، کلاشینکف بوده که یک دختر 13 ساله را از ناحیه ران و ساق پا و یک پسر 17 ساله را  از ناحیه شکم مصدوم کرده است.

محمدرضا قنبری افزود: این حادثه در روستای فشیان رخ داد و در پی وقوع آن، حاضران در صحنه با مرکز پیام 115 تماس می‌گیرند که بلافاصله آمبولانس شهری چرام به محل اعزام می‌شوند.

وی تصریح کرد: مأموران امدادی مرکز 115 چرام در پی این حادثه تیراندازی به محل اعزام و اقدامات کامل درمانی چون سرم‌تراپی، پانسمان، آتل‌بندی شکستگی‌ها و کنترل خونریزی انجام می‌شود.

قنبری با بیان اینکه مأموران 115 به محض دریافت پیام به محل حادثه اعزام شدند، خاطرنشان کرد: مصدومان با دو دستگاه آمبولانس مرکز 115 و مرکز بهداشتی و درمانی چرام به بیمارستان امام خمینی (ره) دهدشت و پس از آن برای اقدامات کامل‌تر درمانی به بیمارستان نمازی شیراز اعزام شدند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها