کد خبر: ۱۷۹۸۸۰
زمان انتشار: ۲۲:۵۲     ۱۵ آبان ۱۳۹۲
به نقل از سايت فدراسيون واليبال، با معرفي شدن سيد نصرالله سجادي به مجلس به عنوان وزير ورزش و جوانان، ورزشي‌ها از حالا براي شنيدن تعداد راي اعتماد مجلسي‌ها به او لحظه شماري مي‌کنند.

پس از 34 سال اتفاقي بزرگي در راس ورزش ايران افتاد و آن هم مديريت فردي ورزشي بر ورزش کشور است.

محمدرضا داورزني، رئيس فدراسيون واليبال در اين خصوص گفت: بعداز اينکه سلطاني‌فر و صالحي اميري دو مدير شايسته راي نگرفتند، حالا بايد معرفي نصرالله سجادي به مجلس را بايد به فال نيک بگيريم، چرا که وزير پيشنهادي يکي از متخصص‌ترين افراد است. کسي که سابقه اجرايي سي و چهار - پنج ساله در ورزش دارد؛ البته کارنامه خوبي در سطوح مختلف معلمي، قائم مقامي، دبيرکلي کميته ملي المپيک، سرپرستي کاروان ايران در المپيک‌ها و بازي‌هاي آسيايي، معاونت تربيت بدني وزير آموزش و پرورش دارد. همين مساله نشان مي‌دهد که او از فضاي دانش آموزي، دانشگاهي و ورزش قهرماني و همگاني آگاهي کامل دارد.

وي با اشاره به اينکه از رئيس جمهور بايد تشکر کرد گفت: مجلسي‌ها معتقدند اگر به سلطاني‌فر و صالحي اميري راي ندادند تنها به دليل اين بود که آنها از جنس ورزش نيستند، اما با اين اتفاقي که افتاد جاي تشکر دارد از رئيس جمهور که به قولش عمل کرد و مردي از جنس ورزش را براي وزارت ورزش معرفي کرد. يکي از فرزندان شريف اين انقلاب است که از سال 60 با او افتخار همکاري دارم.

رئيس فدراسيون واليبال با بيان اينکه حالا همه ورزشي‌ها از نمايندگان مجلس انتظار دارند، افزود: جامعه ورزش خوشحال است و حالا همه توقع دارند تا نمايندگان مجلس هم باور کنند سجادي فردي کاملاً غيرسياسي، اما متخصص در ورزش است. اگر قرار است به  شايسته سالاري، تخصص، متعهد و ولايت مدار راي دهند، حالا وقتش است، چرا که سجادي مصداق شعر "آنچه همه خوبان دارند او يکجا دارد." نمايندگان ديگر نمي‌توانند بهانه‌اي بياورند که شايسته وزارت نيست، يا وابسته به جناح و گروه خاصي است.

داورزني با بيان اينکه وزير پيشنهادي مثبت‌ترين فرد است، گفت: او يکي از متعهدترين، قانونمندارترين، متخصص‌ترين و ولايت مدارترين بچه‌هاي انقلاب است که در خدمت ورزش بوده؛ با کارنامه‌اي که دارد نيازي به تکذيب و يا تاييد ندارد. او چهره مثبتي در ورزش دارد. ورزشي‌ها بعداز انتظاري طولاني حالا تنها توقع دارند تا مجلسي‌ها به جامعه ورزش اعتماد کنند. آنها بعد تحرک خوب را در ورزش مي‌بينند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها