کد خبر: ۱۸۰۲۳۹
زمان انتشار: ۲۱:۳۸     ۱۶ آبان ۱۳۹۲
فارس، این مسابقات که در حال برگزاری است، اشکالات و کمبودهایی در سالن وجود داشت که تلاش می‌شود از سوی مسئولان برگزار کننده توجه بیشتری شود.

در مسابقات امروز در ابتدا مسابقه ماموران نیروی انتظامی، آمبولانس و ... در سالن حضور نداشتند در چند وزن از این مسابقات به خاطر اعتراض مربیان به نحوه قضاوت داوران و کمیته فنی رو به جنجال کشیده شد.

نمونه بارز اعتراض این مسابقه کشتی بین رمضانی از  گیل‌خوران جویبار و فقیه از چالوس بود که وقتی کشتی‌گیر گیل‌خوران نتیجه کشتی را  در حین مصدومیت واگذار کرد، برادران و دوستان این کشتی‌گیر از قضاوت داوران این دیدار وارد تشک کشتی شدند و در حضور مسئولان کشتی استان و شهرستان به داوران و کمیته فنی مسابقات فحاشی و توهین کردند و هیچ یک از مسئولان هم جرات نداشتند کاری کنند.

این صحنه در حالی در سالن اتفاق افتاد که در درگیری پیش آمده ماموران نیروی انتظامی حضور نداشتند، کنار هر سه تشک کشتی کاملا شلوغ، افراد غیر مسئول به اعتراض می‌پرداختند که این اعتراض‌ها می‌توانست در تمرکز بهتر داوران تاثیر داشته باشد.

پس از  اعتراض شدید به نحوه داوران مسئول برگزار کننده این مسابقات با فرماندهی نیروی انتظامی مازندران تماس گرفتند و  چند مامور نیروی انتظامی پس از چند دقیقه در سالن مسابقه حضور یافتند.

کشتی که یک ورزش پهلوانی در بین ما ایرانی‌ها محسوب می‌شود چطور یک مربی و یا تماشاگر به خود جرات می‌دهد که با غضب و برخورد نامناسب به نحوه قضاوت در تشک حاضر شود.

اما توصیه‌ای که مسئولان برگزار کننده مسابقات مختلف ورزشی در استان باید بدانند این است که قبل از برگزاری مسابقه مهم ورزشی و رسمی تدارکات و اقدامات اولیه برای میزبانی شایسته برای تیم‌ها و ورزشکاران فراهم شود.

به گزارش فارس، مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جوانان مازندران روزهای 16 و 17 آبان در سالن ورزشی سید رسول حسینی ساری در حال برگزاری است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها