کد خبر: ۱۸۰۲۹۱
زمان انتشار: ۱۵:۱۶     ۱۷ آبان ۱۳۹۲
یادداشت میهمان؛
مهدی کوچک زاده
"بچه های انقلاب" ! نترسید! انقلابی باشید!!! ملت از شما حمایت می کند

"بچه های انقلاب"! امام از مسئولین بالای نظام جمهوری اسلامی که حالا شما بر جایشان نشسته اید می خواست:

 "من بار ديگر از مسئولين بالاى نظام جمهورى اسلامى مى‏خواهم كه از هيچ كس و از هيچ چيز جز خداى بزرگ نترسند و كمرها را ببندند و دست از مبارزه و جهاد عليه فساد و فحشاى سرمايه دارى غرب و پوچى و تجاوز كمونيزم نكشند كه ما هنوز در قدمهاى اول مبارزه جهانى خود عليه غرب و شرقيم .."

و می گفت:

"مگر بيش از اين است كه ما ظاهراً از جهانخواران شكست مى‏خوريم و نابود مى‏شويم؟ "

"مگر بيش از اين است كه ما را در دنيا به خشونت و تحجر معرفى مى‏كنند؟"

"مگربيش از اين است كه با نفوذ ايادى قاتل و منحرف خود در محافل و منازل، عزت اسلام و مسلمين را پايكوب مى‏كنند؟ "

"مگر بيش از اين است كه فرزندان عزيز اسلام ناب محمدى در سراسر جهان بر چوبه‏هاى‏دار مى‏روند؟ "

"مگر بيش از اين است كه زنان و فرزندان خردسال حزب اللَّه در جهان به اسارت گرفته مى‏شوند؟ "

"بگذار دنياى پست ماديت با ما چنين كند ولى ما به وظيفه اسلامى خود عمل كنيم .. " ج‏21   328

پس ای "بچه های انقلاب" ، انقلابی باشید و از هيچ كس و از هيچ چيز جز خداى بزرگ نترسید و كمرها را ببندید و دست از مبارزه و جهاد عليه فساد و فحشاى سرمايه دارى غرب و پوچى و تجاوز كمونيزم نكشید و مطمئن باشید ملت حمایتتان می کنند!

آی "بچه های انقلاب"! همانطور که امام فرمود مطمئن باشید "آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند"

پس ای "بچه های انقلاب"! نه بترسید و نه بترسانید! این خواست امامی بود که اگر نبود هدایت های پیامبرگونه اش معلوم نبود ملت ما و ما و شما از عزتی که امروز برخورداریم برخوردار می بودیم پس به گوش جان بشنوید که ندا سر می داد:

"نترسيد، نترسانيد. همين تعبيرى كه جوانهاى ما از روى احساسات جوانى كردند كه اگر چنانچه امريكا بخواهد دخالت نظامى بكند ما چه خواهيم كرد، اصلًا اين «اگر» ش را هم نبايد بگويند. امريكا عاجز از اين است كه دخالت نظامى در اينجاها بكند." ج‏10  ص  517   

آی "بچه های انقلاب" ! مردم سالهاست که تصمیم خود را با تقدیم صدها هزار شهید گرفته اند و استقلال و آزادی و جمهوری اسلامی را با تحمل همه سختیهایش خواسته و نگه داشته اند و پس از این هم از آن حفاظت خواهند کرد، پس بیایید و در سر میز مذاکرات، که به فرموده رهبر عزیز مان امام خامنه ای ، "به اذن الله" ضرری نخواهد داشت ، زیر بار شرق و غرب نرفته و فریب "دشمنی که لبخند می زند" را نخورید و بدانید خونهای پاک و به ناحق ریخته صدها هزار شهید شما را در این کار سخت و ماموریتی که برعهده دارید یاری خواهد کرد مشروط بر آنکه این فراز سخن آن روح الهی را از یاد نبرید که فرمود:

" باز سفارش مى‏كنم كه به خدا متكى باشيد و براى هميشه زير بار شرق و غرب نرويد. مردم بايد تصميم خود را بگيرند: يا رفاه و مصرفگرايى و يا تحمل سختى و استقلال. و اين مسئله ممكن است چند سالى طول بكشد، ولى مردم ما يقيناً دومين راه را، كه استقلال و شرافت و كرامت است، انتخاب خواهند كرد .. " ج‏21 ص 233   

"بچه های انقلاب" ! انقلابی باشید و یقین داشته باشید همانطور که امام به استناد قرآن فرمود:

" من باز مى‏گويم همه مسئولان نظام و مردم ايران بايد بدانند كه غرب و شرق تا شما را از هويت اسلامى‏تان- به خيال خام خودشان- بيرون نبرند، آرام نخواهند نشست. نه از ارتباط با متجاوزان خشنود شويد و نه از قطع ارتباط با آنان رنجور، هميشه با بصيرت و با چشمانى باز به دشمنان خيره شويد و آنان را آرام نگذاريد كه اگر آرام گذاريد، لحظه‏اى آرامتان نمى‏گذارند .." ج‏21  ص  329  

 و یقین داشته باشید مسئله غرب با ما مسئله هسته ای نیست و این بهانه ای بیش نیست و البته در این صورت ما نیز همانند امام که فرمود :

"البته ما از زحمات وزارت امور خارجه قدردانى مى‏كنيم و آنها بايد با جديت به كار خود ادامه دهند كه ان شاء اللَّه در انجام وظيفه بزرگ الهى و سياسى خود موفق خواهند بود ..  "

از شما قدردانی کرده و می کنیم .

آی "بچه های انقلاب"! یادتان نرود همانطور که رهبر فرزانه و هوشیارمان فرمود :

" به دشمنى كه لبخند ميزند، اعتماد نكنيد؛ اين را ما به مسئولينمان، به بچّه‌هاى خودمان، فرزندان خودمان - اينهايى كه در مسئله‌ى ديپلماسى مشغول كار هستند، بچّه‌هاى مايند، جوانهاى خود مايند - [توصيه ميكنيم‌]؛ توصيه‌ى ما به اينها اين است: مراقب باشيد لبخند فريبگرانه شما را دچار اشتباه نكند، دچار خطا نكند؛ ريزه‌كارى‌هاى كار دشمن را ببينيد."

ریزه کاری های دشمن را ببینید و فریب لبخند دشمنان جنایتکار و همدست اسرائیل حرامزاده را نخورید!

خلاصه آی "بچه های انقلاب" ! انقلابی باشید !

آی "بچه های انقلاب" به وظیفه اسلامیتان عمل کنید و نتیجه موجب دست کشیدن از تکلیفتان در برابر امام و شهدا نشود!

آی "بچه های انقلاب" نترسید!

آی "بچه های انقلاب" فریب لبخند دشمن را نخورید.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۷
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها