کد خبر: ۱۸۰۷۸۱
زمان انتشار: ۰۹:۴۹     ۱۹ آبان ۱۳۹۲
جلسه رای اعتماد به وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان در حالی برگزار می شود که با حاشیه‌های جالبی همراه است.
به گزارش 598 به نقل از باشگاه خبرنگاران؛ یکصد و پنجاهمین جلسه علنی بهارستان در حالی آغاز شد که نمایندگان در این جلسه به بررسی صلاحیت و رای اعتماد به وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان می‌پردازند.

جلسه علنی امروز یکشنبه 19 آبان ماه حدود ساعت 8:10 آغاز شد و به محض پایان یافتن تلاوت قرآن، رئیس‌جمهور و هیئت همراهش وارد صحن علنی مجلس شدند تا هرچه سریعتر یار ورزشی کابینه خود را انتخاب کنند.
 
طبق روال معمول جلسات این چنینی با حاشیه‌های جالبی نیز همراه است از جمله بذله‌گویی‌های لاریجانی که همواره باعث نشاط این جلسات می‌شود.

وقتی رئیس‌جمهور می‌خواست به منظور دفاع از وزیر پیشنهادی‌اش پشت جایگاه قرار بگیرد،‌غلامرضا کاتب که حجت‌الاسلام ابوترابی فرد به او می‌گوید "غلامرضا ناطق" خود را به رئیس جمهور رساند و می‌خواست با او حرف بزند و  روبوسی کند که در این لحظه علی لاریجانی خطاب به وی گفت: آقای کاتب اگر اجازه بدهید برای اسلام خوب است. (خنده)

همچنین، رئیس جمهور نیز کم نگذاشت و وقتی پشت جایگاه سخنرانی قرار گرفت خطاب به نمایندگان گفت: یک جوری دیگر هم می‌توانید غیر از رای اعتماد ما را به مجلس دعوت کنید.

این سخن رئیس جمهور کنایه از این است که مجلس با رای اعتماد ندادن به وزرای پیشنهادی اش در دو سری قبل، وی را برای سومین بار به مجلس کشانده است.

ناگفته نماند، حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه که قبل از آغاز جلسه علنی مقابل درب ورودی تجمع کرده بودند و تعداد آنها زیاد بود از دیگر حواشی بود که به چشم می‌خورد .
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها