کد خبر: ۱۸۱۰۵۶
زمان انتشار: ۲۰:۳۱     ۱۹ آبان ۱۳۹۲
هفته دوازدهم سري A امشب (يک‌شنبه) با برگزاري 6 ديدار پيگيري شد که در مهم‌ترين آنها تيم رم، صدرنشين جدول رده‌بندي رقابت‌ها در خانه با تساوي يک بر يک برابر تيم ساسولو متوقف شد و فرصت افزايش حاشيه امنيت خود در صدر جدول را از دست داد.به گزارش تسنيم، در اين بازي آلساندرو لونگي، مدافع ساسولو که در دقيقه 19 به اشتباه دروازه خودي را باز کرد، گل رم را به ثمر رساند و دومنيکو براردي در دقيقه 90 کار را به تساوي کشاند. به اين ترتيب رم که هفته گذشته نيز برابر تورينو تن به تساوي داده بود براي دومين هفته متوالي متوقف شد.

در ديگر بازي مهم امشب ميلان در خانه کيه‌وو به تساوي بدون گل رضايت داد تا طلسم نبردن بازي‌هاي خارج از خانه‌اش همچنان پابرجا بماند. در اين بازي ريکاردو مونتوليوو، کاپيتان و هافبک ميلان در دقيقه 83 از بازي اخراج شد. ميلان با اين نتيجه در رده يازدهم قرار گرفت.

در ساير بازي‌هاي امشب نتايج زير رقم خورد:

جنوا 2- ورونا صفر

آتالانتا 2- بولونيا يک

کالياري 2 - تورينو يک

پارما يک - لاتزيو يک

در ادامه بازي‌‌هاي هفته دوازدهم سري A، امشب يوونتوس رده سومي ساعت 23:15 به وقت تهران در حساس‌ترين ديدار هفته ميزبان ناپولي است. فيورنتينا هم در بازي همزمان پذيراي سمپدوريا است.

در جدول رده بندي سري A، رم با 32 امتياز صدرنشين است و تيم‌هاي ناپولي و يوونتوس هر 2 با 28 امتياز و برحسب تفاضل گل در رده‌هاي دوم و سوم قرار دارند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها